ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ورود و عرضه بی ضابطه انواع بازی رایانه ای به کشور که پیشتر منجر به تاسیس بنیاد ملی بازیهای رایانه ای برای ساماندهی به این عرصه شد و به تازگی نیز برای کنترل استفاده مناسب از بازی متناسب با سن کاربران الگویی ملی طراحی شده ، عزم نهادهای مسئول برای ساماندهی به آشفته بازار بازی را که تبعات بسیاری تاکنون برای جامعه داشته، جدی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، برنامه تدوین "نظام رده بندی سنی بازیهای رایانه ای"، به منظور تفکیک انواع بازی متناسب با سن کاربران و کنترل عرضه توسط بنیاد ملی بازیهای رایانه ای آماده شده و قرار است بزودی مراحل اجرایی آن آغاز شود.

حال که عرصه بازیهای رایانه ای پس از سالها کشمکش میان حوزه های اقتصادی ، ورزشی و فرهنگی در نهایت صاحب نهاد متولی شده، به نظر می رسد ارایه الگوی استفاده از بازی مطابق با دوره سنی مخاطبان، بتواند دغدغه خانواده ها از دسترسی آسان کودکان و نوجوانان به انواع بازی که نمونه خارجی آن خانواده ها را با مخاطرات جدی روبه رو ساخته ،برطرف سازد.

اغلب بازیهای خارجی به دلیل وجود صحنه های خشن و غیر اخلاقی و تاثیرات نامطلوب روی کودکان و نوجوانان و از سویی عرضه آسان و بی ضابطه آن بدون در نظر گرفتن سن مخاطب، خانواده ها را نگران کرده است.

  • ۸۷/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">