ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آغاز ارائه اینترنت پرسرعت مخابرات

| پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۸۸، ۰۳:۱۰ ق.ظ | ۱ نظر

طی هفته‌ آینده 60 هزار پورت در تمام مناطق شهر تهران برای واگذاری به درخواست کنندگان آماده است؛ این امر در حال حاضر در سه منطقه 2 و 6 و 8 که از نظر امکانات آمادگی داشته‌اند صورت می‌گیرد.

محمد خجسته‌نیا - مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران - در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اعلام این مطلب اظهار کرد: ‌واگذاری پورت پرسرعت در مناطق 2 ،6 و 8 تهران آغاز شده است که در روزهای هفته آینده در تمام مناطق شهر تهران عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان این‌که در حال حاضر به دلیل حجم کم امکانات خریداری شده، ‌محدودیت ارائه سرویس داریم، اما طبق برنامه 600 هزار پورت که از سوی شرکت مخابرات استان تهران ارائه خواهد شد، نیمه اول سال آینده و شاید تا تابستان راه‌اندازی و در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

خجسته‌نیا با بیان این‌که ارائه سرویس در مناطقی که برروی فیبر نوری نیست و روی شبکه مسی قرار دارد، در اولویت است، درباره زمان تحویل ADSL به متقاضیان مناطق مختلف تهران اظهار کرد: بعد از ثبت‌نام به طور معمول بین 24 تا حداکثر 48 ساعت ADSL درخواستی وصل خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایطی که محدودیت ارائه سرویس ADSL در ابتدای کار از سوی شرکت مخابرات استان تهران وجود دارد اما مطمئنیم با وجود شرکت‌های PAP و نیز ارائه اینترنت پرسرعت بی‌سیم می‌توان به خواست‌های متقاضیان پاسخ داد.

  • ۸۸/۱۱/۰۱

نظرات  (۱)

میشه بگید قیمتش چقدره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">