ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بزرگراه فناوری - دبیر جدید شورای عالی انفورماتیک که حدود دو هفته از ورودش به این شورا می‌گذرد، از امروز به‌طور رسمی کار خود را در این شورا آغاز می‌کند.

این درحالی است که تعدادی از شرکت‌های انفورماتیکی طی هفته گذشته به‌دلیل عدم حضور دبیر جدید در این شورا دچار مشکلاتی شده بودند.
براساس این گزارش، شرکت‌ها در پی تماس‌هایی که بعد از انتصاب دبیر جدید با شورا داشته‌اند، متوجه توقف روند صدور مجوزها شدند چنانچه در این مدت هیچ نامه‌ای از سوی دبیر جدید به امضا نرسیده و مجوزی صادر نشده بود.
این موضوعی شد که شرکت‌ها با بزرگراه فناوری در میان گذاشتند و خواستار اطلاع از کم‌وکیف آن شدند. براساس پی‌گیری‌های هفته‌نامه مشخص شد فعالیت‌های این شورا طی هفته گذشته تقریبا متوقف بوده و به گفته مسؤولان روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی محمودی دبیر جدید شورای عالی انفورماتیک تاکنون درحال تحویل مدارک و ترک پست خود در وزارت بازرگانی (به‌عنوان محل قبلی فعالیت خود) بوده است.
روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تاکید کرد: دبیر جدید از امروز به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرده و به کلیه امور شورا رسیدگی و به صدور مجوزها خواهد پرداخت.

  • ۸۵/۰۶/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">