ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آغاز به کار مشاور فرانسوی اپراتور سوم

| دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۸۹، ۰۷:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اپراتور سوم تلفن همراه، شرکت "سفره کام " از کشور فرانسه را به عنوان مشاور خارجی انتخاب و این مشاور فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی وزارت ارتباطات، حسن رضوانی، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: طی بازدیدی که مسئولان سازمان از روند پیشرفت این پروژه داشتند، از نزدیک در جریان فعالیت‌های در حال انجام برای اجرایی شدن آن قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به زمان‌بندی های مطرح شده در پروانه اپراتور سوم تلفن همراه این اپراتور در تلاش است در موعد مقرر خدمات خود را اجرایی کند.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا، طراحی شبکه در بخش فروش و مطالعات بازار در حال انجام است.

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات با اشاره به آغاز به کار مشاور خارجی گفت: از سوی دیگر مذاکرات با اپراتور اول و دوم به منظور برقراری ارتباطات مورد نیاز و همچنین اشتراک آنتن های تلفن همراه(BTS) آغاز شده است.

وی در خصوص استفاده از توان داخلی در این پروژه نیز تصریح کرد: بر اساس پروانه ارایه شده به این اپراتور، باید از حداکثر توان داخلی برای تأمین تجهیزات مورد نیاز خود استفاده کنند.

رضوانی با بیان این مطلب که پیش شماره این اپراتور 092 خواهد بود، ادامه داد: امیدواریم بر اساس برنامه زمانبندی شده و تا پایان سال جاری، سیم کارت های این اپراتور در بازار عرضه شود.

وی تأکید کرد: سیاست سازمان تنظیم مقررات در خصوص تعامل با این اپراتور، در جهت توسعه و هم راستا با منافع مصرف کنندگان است.

  • ۸۹/۰۵/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">