ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آغاز به کار 6 کمیته‌ اصلی کارگروه فاوا

| چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۸۹، ۰۳:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات گفت: پس از برگزاری نخستین جلسه کاری کمیسیون تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در خرداد ماه، 6 کمیته اصلی از 19 کمیته تخصصی زیرمجموعه کارگروه فاوا آغاز به کار کرد.

سعید مهدیون در گفت‌وگو با فارس در خصوص مشارکت شرکت فناوری اطلاعات در کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه کار گروه فناوری دولت، اظهار داشت: شرکت فناوری اطلاعات بخش دبیرخانه کمیته‌های تخصصی این کارگروه را برعهده دارد و علاوه بر این کارشناسان شرکت فناوری اطلاعات در 10 یا 11 کمیته تخصصی شرکت دارند.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات با بیان اینکه هنوز تمامی 19 کمیته این کارگروه آغاز به کار نکرده‌اند، افزود: تمام تلاش ما این بود که در مرحله اول کمیته‌های تخصصی مرتبط با 6 حوزه راهبردی اصلی، شامل سلامت الکترونیک، دولت الترونیک، تجارت الکترونیک، توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی در فضای مجازی و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و همچنین حوزه هفتم امینت مقررات و قوانین تشکیل شود و آغاز خود را آغاز کند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تاکنون 6 کمیته اصلی شروع به کار کرده‌اند و روسای کمیته‌ها از دستگاه‌های مربوطه معرفی شده‌اند.

به گزارش فارس، هئیت وزیران در جلسه روز 22/9/1388 دولت با تشکیل کارگروه مدیریت فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) موافقت کرد و در پی آن نخستین جلسه کمیسیون تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در 25 خرداد ماه سال جاری با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های دولتی در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد.

  • ۸۹/۰۵/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">