ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیرو واگذاری مرحله اول و دوم لپ تاپ با شرایط ویژه به خبرنگاران محترم و استقبال گسترده، مرحله سوم واگذاری توسط دبیرخانه جشنواره نرم افزارهای چندرسانه ای و نمایشگاه رسانه های دیجیتالی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی این دبیرخانه با توجه به عدم واگذاری لپ تاپ ها از طریق انجمن روزنامه نگاران، با هماهنگیهای به عمل آمده با موسسه نگاران و شرکت فورتکس واگذاری مرحله سوم همزمان با ایام مبارک دهه فجر از سوم بهمن ماه جاری تا دوازدهم همین ماه آغاز می شود.

لپ تاپهای واگذاری از نوع IBM/ PIV Centrino 1.6 GHz/ 60 GB H.D.D/ 256 MB Ram/ 15" XGA/ DVD

به مبلغ 810 هزار تومان خواهد بود.

همچنین به منظور رفاه حال خبرنگاران واگذاری لپ تاپ بصورت اقساط دوازده ماهه نیز امکانپذیر است.

خبرنگاران با ارائه کپی کارت خبرنگاری یا گواهی خبرنگاری و تماس با شماره تلفنهای 88524582 ( 8 خط)88733284 می توانند نسبت به ثبت نام و تهیه لپ تاپها اقدام کنند. درصورت افزایش تقاضا ، دبیرخانه به ترتیب اولویت و به میزان مقدور نسبت به ثبت نام اقدام می کند. واگذاری لپ تاپها فقط به خبرنگاران خبرگزاریها، صدا و سیما و روزنامه ها انجام می شود.

شرکتهای نرم افزاری و شرکت کنندگان در جشنواره نرم افزارهای چندرسانه ای و نمایشگاه رسانه های دیجیتالی سال 83 نیز می توانند از این شرایط ویژه برخوردار شوند.

  • ۸۴/۱۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">