ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: مشترکان همراه اول می‌توانند از اولین ساعات فردا ( شنبه) با مراجعه به سایت این شرکت «mci.ir» اقدام به دانلود نرم‌افزار ویژه پیامک فارسی روی گوشی‌های تلفن همراه خود کنند.

وحید صدوقی در گفت و گو با فارس اظهار داشت: با تمهیدات ویژه‌ای که از سوی شرکت ارتباطات سیار دیده شده است و اختصاص پهنای باند 20 مگابایتی، مشترکان می‌توانند بدون هیچ مشکلی نرم‌افزار ویژه پیامک فارسی را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنند.

بر اساس مصوبه دولت در سال گذشته پیامک فارسی از سال گذشته به 89 ریال و انگلیسی از 134 ریال به 222 ریال افزایش یافته است.

نرم‌افزار پیامک فارسی امکان ارسال پیامک با همان تعداد کاراکتر انگلیسی را فراهم می‌کند.

صدوقی در ادامه از محاسبه مابه‌التفاوت ارسال پیامک‌های فارسی برای مشترکان در دوره‌های قبل خبر داد و افزود: مشترکانی که در دوره قبل پیامک فارسی ارسال کرده‌اند در قبض دوره بعد ( در قبض یکم مرداد ماه) ما به التفاوت دریافت می‌کنند.

گزارش فارس حاکی است: این نرم‌افزار برای ارسال پیامک فارسی به جای انگلیسی طراحی شده است و مشترکان می‌توانند با کمک آن تا 200 کاراکتر فارسی، بدون افزایش قیمت پیامک در قیاس با پیامک انگلیسی، ارسال کنند.

تمامی گوشی های تلفن همراه که از سال 1382 وارد کشور شده‌اند توانایی دانلود و نصب رایگان آن را دارند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران از آغاز ثبت نام حضوری سیم‌کارتهای 150 هزار تومانی همراه اول از نیمه دوم تیر ماه سال جاری خبر داد و گفت: در ثبت نام حضوری پیش بینی می‌کنیم استقبال خوبی از این سیم‌کارت‌ها شود.

وی از ثبت نام حدود 100 هزار نفری برای سیم کارت 150 هزار تومانی از طریق اینترنت با وجود تعطیلی‌های بلند مدت خبر داد و اظهار داشت: در این ثبت نام تاکنون در کل 3میلیارد و 400 میلیون تومان از طریق اینترنت درآمد کسب شده است.

صدوقی از واگذاری سیم کارت 150 هزار تومانی ثبت نامی از طریق اینترنت در آینده نزدیک خبر داد.

  • ۸۷/۰۳/۳۱

نظرات  (۱)

صفحه دانلود و راهنما و توضیحات کامل است اما لینک دانلود کار نمیکند. حداقل تا الان که ساعت 9:30 صبح شنبه است. شاید هنوز اولین ساعات نشده!