ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فرمول مقدماتی جدید محاسبه تعداد کاربران اینترنتی کشور با توجه به شرایط جدید آماده شده است.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سعید مهدیون - مدیر عامل شرکت فن‌آوری اطلاعات ایران - با بیان این مطلب اظهار کرد: این فرمول به کمک یکی از دانشگاه‌های کشور به صورت علمی محاسبه و استخراج شده است.
وی افزود: فرمول جدید محاسبه تعداد کاربران اینترنت علاوه بر دایل‌آپ و با توجه به روش‌های جدید دسترسی نظیر GPRS، wimax و ADSL مشخص شده است.
مهدیون با بیان این که سال گذشته قراردادی با برخی دانشگاه‌ها مبنی بر تعریف فرمول جدید برای این منظور منعقد شده بود گفت: در حال حاضر در فاز سوم اجرای این پروژه قرار داریم و تاکنون فرمول مقدماتی محاسبه تعداد کاربران اینترنتی کشور نیز استخراج شده است.
وی خاطر نشان کرد: این فرمول مقدماتی در یک هم‌اندیشی با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف و مرتبط، مورد بررسی قرار می‌گیرد و پارامترهای متفاوت در آن مد نظر قرار خواهد گرفت.
مدیر عامل شرکت فن‌آوری اطلاعات ایران با اشاره به عوامل در نظر گرفته شده در تعریف فرمول جدید تصریح کرد: بر اساس این فرمول، رایانه‌های در دست مردم، روش‌های مختلف دسترسی و ISPها از جمله عوامل تأثیرگذار در محاسبه تعداد کاربران محسوب خواهند شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نیاز ترافیکی کاربران نسبت به گذشته تغییر بسیاری داشته است، گفت: بر اساس برنامه زمانبندی شده، فرمول جدید تا پایان ماه آینده استخراج و نهایی خواهد شد که درصورت تأیید مراجع ذی‌صلاح، ملاک عمل در محاسبه تعداد کاربران اینترنتی کشور قرار خواهد گرفت.

  • ۸۸/۱۰/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">