ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آمادگی مدیر عامل مخابرات برای مناظره

| سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۸۷، ۰۴:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه واگذاری سهام شرکت مخابرات ایران به صورت یک شرکت واحد باعث ایجاد انحصار در بازار نمی شود، کارشناسان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران را به مناظره دعوت کرد.

صابر فیضی در گفتگو با مهر در خصوص نامه انتقادی رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن استان تهران به رئیس جمهوری که در آن از شیوه واگذاری این شرکت ابراز نگرانی شده بود، گفت: کلیه موارد انتقادی مطرح شده در این نامه دارای پاسخ علمی است اما متاسفانه در ارسال این نامه به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، هیچگونه نظر خواهی از شرکت مخابرات ایران انجام نشده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: حتی نسخه ای از این نامه برای شرکت مخابرات ایران ارسال نشده است که پاسخ کارشناسی این شرکت برای آنان ارسال شود.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات ایران، کارشناسان اقتصادی اتاق بازرگانی تهران را دعوت به مذاکره علمی در مواردی که از سوی آنها به عنوان ایجاد انحصار در واگذاری سهام این شرکت مطرح شده است، می کند.

فیضی ابراز داشت: به دلیل کلان بودن رقم فروش سهام شرکت مخابرات ایران، سهام این شرکت در دست سهامداران خرد قرار خواهد گرفت و این روند نمی تواند به ایجاد انحصار منجر شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: انجام طرحهای توسعه ای روستایی قبل از واگذاری سهام این شرکت نیز از محل کمکهای دولتی انجام می شد بعد از واگذاری سهام نیز این روند تداوم می یابد و در انجام طرح های توسعه شبکه روستایی مشکلی به وجود نخواهد آمد.

وی درخصوص توسعه و به روزرسانی شبکه پس از واگذاری نیزگفت: با توجه به رقابتی شدن بازار مخابرات کشور و ورود اپراتورهای جدید در بخش تلفن همراه و ثابت، نمی توان بدون ارئه خدمات ارزش افزوده در این بازار پایدار ماند و خریدار ملزم به انجام به روزرسانی شبکه است.

  • ۸۷/۰۳/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">