ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در نشست آموزش الکترونیکی که در سر پل ذهاب برگزار شد، به وجود ۷ مدرسه سه شیفته در سر پل ذهاب اشاره و بر لزوم آموزش الکترونیکی در مناطق زلزله زده تأکید شد.

به گزارش فارس، نشست آموزش الکترونیکی برای دانش آموزان مناطق زلزله کرمانشاه امروز در سالن اجتماعات اردوگاه شهید باهنر سرپل ذهاب برگزار شد.

فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب با اشاره به درخواست های دانش آموزان پیش دانشگاهی درباره نگاه ویژه به آنها در کنکور ۹۷ اظهار داشت: با وزرای علوم و بهداشت مذاکره کردیم تا سهمیه ای برای دانش آموزان مناطق زلزله زده در کنکور ۹۷ لحاظ شود. 

وی همچنین از  رایزنی با دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: برای تخفیف شهریه یا معافیت از شهریه یک یا دو ترم، با دانشگاه آزاد مذاکره داشتیم.

مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در پی گسترش فناوری های نوین ارتباطات و اطلاعات، آموزش الکترونیکی به عنوان یک مدل آموزشی در دنیا پذیرفته شده است و این آموزش در کنار آموزش رسمی می تواند تقویت کننده آموزش رسمی و فراگیر باشد.

وی با بیان اینکه در ابتدا و از هفته دوم بعد از زلزله ۴ مدرسه در سرپل ذهاب به صورت پایلوت تحت پوشش آموزش الکترونیک قرار گرفت، گفت: ۱۱۲۶ دانش آموز پیش دانشگاهی در مناطق زلزله زده کرمانشاه حضور دارند که همه آنها تحت پوشش آموزش الکترونیکی قرار گرفتند.

زینی وند با تأکید بر اینکه در کنار آموزش حضوری، اردو و آموزش الکترونیک برای دانش آموزان پیش دانشگاهی پیش بینی شده است، افزود: دوره های آموزشی با همت موسسان آموزشی قرار می گیرد و ۲۰ هزار بسته آموزشی آماده شد.

وی با بیان اینکه کلاس های آموزش الکترونیک توسط موسسان مدارس غیردولتی به صورت رایگان برگزار می شود، گفت: تنها در قالب آزمون ها و در مرکز استان ها امکان اخذ وجه است.

معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص کنکور و دانش آموزان مناطق زلزله زده گفت: معتقدیم بحث کیفیت آموزشی تحت تأثیر استرس کنکور قرار می گیرد اما الان واقعیت کنکور وجود دارد و ما باید برای دانش آموزان مناطق زلزله زده برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: ۷ مدرسه در سرپل ذهاب سه شیفته است چون خانواده ها اجازه نمی دهند بچه هایشان در مدرسه ای درس بخوانند که حتی ترک خورده است؛ البته ما هم می خواهیم دانش آموزان در مدارس مستحکم درس بخوانند.

زینی وند ادامه داد: با توجه که برخی خیرین آمادگی احداث مدرسه داشتند دیگر کانکس نگذاشتیم و اکنون به دنبال آموزش الکترونیک در مدارس سه شیفته هستیم.

وی در خصوص کمک به فرهنگیان در مناطق زلزله زده گفت: تعدادی از همکاران که منازل شان به طور کامل تخریب شدند از محل کمک های مردم در ادارات شهر تهران قرار شد به آنها کمک شود.

  • ۹۶/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">