ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش، جزئیات ارائه آموزش‌های الکترونیکی برای دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده به ویژه دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی سرپل ذهاب را اعلام کرد.

به گزارش فارس، گودرز شاهمرادی مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز در ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان این وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: در گذشته آموزش در از طریق آموزش از راه دور به وسیله کتاب و آموزش‌های دیداری و شنیداری بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ریل‌گذاری در آموزش از راه دور توجه به توسعه خدمات نوین آموزشی است، در شورای عالی آموزش و پرورش مجوز ارائه آموزش الکترونیک در آموزش از راه دور دریافت شد.

شاهمرادی با بیان اینکه با مجوز شورای عالی آموزش و پرورش ظرفیت‌های جدیدی برای پوشش دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل داده شده است ، اضافه کرد: در آموزش الکترونیک در بخش دانش‌آموزان خارج از کشور، فعالیت‌ آغاز شده بود اما برای داخل کشور از مهر امسال به صورت پایلوت در ۶ مدرسه استان البرز انجام شد.

وی گفت: برنامه‌ریزی ما برای مناطق کمتر توسعه یافته بود اما وقتی حادثه زلزله کرمانشاه پیش آمد تصمیم گرفته شد که در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اجرا شود.

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بر این اساس آموزش الکترونیک در ۶ منطقه زلزله‌زده با اولویت مدارس تخریبی در دوره پیش‌دانشگاهی آغاز شد و تلاش داریم تا بتوانیم در مدارس دوره اول و دوم متوسطه هم اجرا کنیم.

وی افزود: فعلا ۴ مدرسه در سرپل ذهاب تحت پوشش قرار گرفته‌اند و برای دانش‌آموزان کلاس‌های آموزش الکترونیک برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم این طرح با پیش‌بینی امکانات در برای دانش‌آموزان اجرا کنیم.

  • ۹۶/۰۹/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">