ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ابزاری برای تبدیل هارد به دستگاه پخش

| سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۸۷، ۰۱:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

با دستگاه پخش صوت و تصویر کمپانی Western Digital ، هارد دیسک USB خود را به یک دستگاه پخش HD مبدل کنید.

به تازگی کمپانی Western Digital که سازنده هارد دیسک های کامپیوتر می باشد ، با طراحی و ساخت دستگاهی، امکان استفاده از صدای فراگیر و تصاویر با کیفیت HD را برای همگان فراهم آورده است.

نام کامل این دستگاه جدید HD Media Player می باشد که نام اختصاری WD TV از سوی کمپانی سازنده برای آن در نظر گرفته شده است.WD TV دستگاهی است مکمل برای هارد دیسک های اکسترنال که با اتصال این هارد دیسک های کوچک 2.5 اینچی از طریق درگاه USB2.0 به WD TV اطلاعات تصویری موجود بر روی این هارد دیسک را پردازش نموده و آنها را برای سیستم های صوتی و تصویری رایج خانگی قابل اجرا می سازد.

از آنجایی که حجم داده های صوتی و تصویری HD به علت کیفیت بالای آنها بسیار زیاد بوده و کاربر قادر به ذخیره سازی این حجم بالا از اطلاعات بر روی یک DVD معمولی نمی باشید پس بهترین راهکار برای لذت بردن از فناوری جدید HDرا در استفاده از WD TV می توان یافت.

گفتنی است WD TV که با پشتیبانی سازگار عرضه می شود، فهرست تصویری کاملی را برای کاربران بر روی صفحه تلویزیون به نمایش می گذارد که توسط کنترل از راه دور مجهز آن می توان اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک را مشاهده کرده و اطلاعات دلخواه را از میان آنها جدا و اجرا کرد.

به عنوان مثال با WD TV می توانید به دیدن عکس های دلخواه خود به همراه خانواده تان بنشینید، از شنیدن موسیقی با صدای فراگیر و کیفیت بالا لذت برده و همچنین از دیدن فیلم های با کیفیت لذت ببرید.
wdfWDTV[1].JPG
این دستگاه همچنین قابلیت اجرای فایلهای زیر نویس فارسی و انگلیسی فیلم با فرمت UTF-8 را دارا می باشد.

این محصول تنها دارای ابعادی معادل (10 X 5) سانتی متر بوده و فضای بسیار کمی را در کنار سیستم صوتی و تصویری خانگی اشغال می کند.

لازم به ذکر است WD TV همراه با یک نرم افزار تبدیل فورمت های مختلف فیلم و عکس ارائه می گردد که امکان اجرای انواع مختلف فایل های چند رسانه ای را از جمله JPG, MPEG1/2/4, WMV9, AVI TIF/TIFF,و بسیاری از فرمت های دیگر را فراهم می آورد.

این دستگاه توسط درگاه های HDMI و Composite A/Vقابل اتصال به تلویزیون می باشد که می توان بسته به مدل تلویزیون آنها را مورد استفاده قرار داد.

  • ۸۷/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">