ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ابهامات اپراتوردوم برای وزیر ارسال شد

| دوشنبه, ۳ بهمن ۱۳۸۴، ۰۵:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

رییس کمیته مخابرات مجلس گفت: تمامی سووالها و ابهامات اعضای کمیسیون صنایع‌و دیگر نمایندگان درباره اپراتوردوم بصورت مکتوب به وزیر ارتباطات ابلاغ کردیم که نظارت کافی داشته باشد تا پروژه در چارچوب قانون اجرا شود.
"رمضانعلی صادق‌زاده"،رییس کمیته مخابرات مجلس، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه ارتباطات ایرنا گفت: قرار بود ادامه جلسه پرسش از وزیر ارتباطات و مسوولان شرکت ایرانسل درباره پروژه اپراتور دوم تلفن همراه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس روزگذشته برگزار شود اما این جلسه به‌علت وارد شدن این کمیسیون به بحث بودجه کشور برگزار نشد.
نخستین جلسه پرسش از وزیر ارتباطات و اعضای هیات مدیره شرکت "ایرانسل" درباره پروژه اپراتور دوم تلفن همراه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس، عصر سه‌شنبه هفته گذشته پس از سه ساعت، ناتمام ماند.
صادق‌زاده سه‌شنبه ‪ ۲۹‬دیماه، پس از پایان جلسه مقدماتی درباره اپراتور دوم در این کمیسیون که در آن "معصوم فردیس"، معاون وزیر ارتباطات و مدیر پروژه حضور داشت، گفته بود: سووالها و ابهامات نمایندگان مجلس درباره قرارداد این پروژه از جمله درباره میزان سرمایه خارجی جذب شده، وضع ‪۲۱‬ درصد از سهام ایرانسل و زمان‌بندی اجرای پروژه در این جلسه مطرح شد.
وی در ادامه گفت و گوی امروز خود با خبرنگار ایرنا، درباره علت برگزار نشدن جلسه دیروز (یکشنبه) گفت: از روزگذشته وارد بحث بودجه شدیم و دیگر وقت نداریم. ممکن است جلسه بعدی در مورد اپراتور دوم را در زمان دیگری و با مکانیزم دیگری برگزار کنیم .
صادق‌زاده افزود: باید در کمیسیون صنایع و معادن و نیز کمیته مخابرات بودجه‌های مربوط به خود را ببندیم و به کمیسیون تلفیق بفرستیم تا به صحن مجلس برود و زمان هم زیاد نداریم.
وی در پاسخ به اینکه آیابرگزار نشدن جلسه به‌معنای قانع شدن نمایندگان مجلس از پاسخهای وزارت ارتباطات و مسوولان ایرانسل بوده است، گفت: نه، این شروع کار بوده و هدف جلسه ما هم برای انعکاس نگرانیها و ابهامات و سووالها بود و هنوز چیز خاصی اتفاق نیفتاده است.
رییس کمیته مخابرات وابسته به کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: برگزار نشدن جلسه را اواخر هفته گذشته به وزیر ارتباطات و مسوولان ایرانسل اطلاع دادیم.

  • ۸۴/۱۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">