ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اتهام به ایران برای هک سریال آمریکایی

| چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

بررسی های دولت آمریکا نشان می دهد که هک شدن برخی قسمت های سریال بازی تاج و تخت و انتشار پیش از موعد آنها در فضای مجازی توسط یک هکر ایرانی اتفاق افتاده است.

به گزارش فارس به نقل از رویترز یک ایرانی به هک کردن شبکه تلویزیونی اچ بی او و سرقت برخی قسمت ها و خلاصه داستان های سریال بازی تاج و تخت متهم شده است.

امریکا مدعی است این هکر برای عدم افشای اطلاعات مسروقه درخواست دریافت 6 میلیون دلار باج کرده است.

این فرد بهزاد مصری نام دارد و به سکوت وحشت مشهور است. پلیس فدرال آمریکا تصویری از این هکر را نیز در فضای مجازی منتشر کرده است.

جوون کیم دادستان کل آمریکا با برگزاری کنفرانس خبری در این زمینه مدعی شد مصری در ایران به سر می برد و اگر چه دستگیری سریع وی ممکن نیست، اما وی با تبعات اقدام خود مواجه خواهد شد. وی افزود که مصری در صورت مسافرت به خارج از ایران با ترس دستگیری و انتقال به آمریکا مواجه خواهد بود.

کیم مصری را هکری باتجربه و پیچیده توصیف کرد که از مدتی قبل سیستم های رایانه ای در سراسر جهان را هک کرده و به آنها نفوذ می کند. به ادعای وی مصری از طرف ارتش ایران مامور حمله به سیستم های نظامی، سیستم های نرم افزاری هسته ای و زیرساخت های متعلق به اسرائیل است.

دادستان کل آمریکا افزود که این هکر با همکاری یک گروه هکری ایرانی صفحه اول صدها سایت متعلق به آمریکا و کشورهای دیگر را دستکاری کرده و تغییر داده است.

  • ۹۶/۰۹/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">