ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجرای طرح کاداستر تا 5 سال آینده

| سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل دفتر مهندسی و حدنگاری اراضی کشاورزی سازمان امور اراضی کشور گفت: اجرای طرح کاداستر طی پنج سال با برآورد اعتبار 8 هزار میلیارد ریال در کشور انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز در جلسه‌ای با حضور مسئولان بخش کشاورزی استان و مدیرکل دفتر مهندسی و حدنگاری اراضی کشاورزی سازمان امور اراضی کشور، اجرای طرح کاداستر در استان سمنان بررسی شد.

مدیرکل دفتر مهندسی و حدنگاری اراضی کشاورزی سازمان امور اراضی کشور در این جلسه گفت: این طرح در کشور طی پنج سال (برنامه ششم) در سطح 18 میلیون هکتار از اراضی زراعی و باغی کشور اجرا خواهد شد.

صفدر نیازی‌شهرکی گفت: برای اجرای این طرح حدود 8 هزار میلیارد ریال منابع اعتبار ملی پیش‌بینی‌شده و برای سال 94-93 نیز به میزان 5 میلیارد ریال اعتبار برای استان سمنان مصوب شده است.

نیازی‌شهرکی تثبیت مالکیت اراضی، ایجاد اعتماد در نقل و انتقالات، مدیریت و استفاده بهینه از زمین و کاهش مناقشات مربوط به زمین، پاسخ‌گویی الکترونیکی به مراجع قضایی و ...، ضبط و ثبت خلاصه معاملات به صورت الکترونیکی، صدور کلیه اسناد مالکیت، جلوگیری از بروز اشتباهات و پیشگیری از تعارض ملکی و دستیابی سریع به اطلاعات را از مزایای این طرح بیان کرد.

وی تسریع در عملیات ثبتی و نقل و انتقالات، تسریع در انجام کار ارباب‌رجوع، سرعت و سهولت دسترسی به اطلاعات ملک، مستندسازی اطلاعات اراضی، ساماندهی اراضی، ایجاد بستر مناسب برای ارائه خدمات به بهره‌برداران بخش کشاورزی، شناسنامه‌دار کردن اراضی و صدور سند اراضی کشاورزی را از دیگر مزایای این طرح عنوان کرد.

  • ۹۴/۱۱/۰۶

طرح کاداستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">