ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجرای کروکی آنلاین تا پایان سال

| دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۰۳:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: کروکی الکترونیکی که چند ماه است در قم اجرا می‌شود بزودی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

به گزارش فارس، با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور مراسم رزمایش پلیس بزرگراه، افتتاحیه مرکز پاسخگویی پلیس راهور و همچنین موزه پلیس راهنمایی و رانندگی در مقر پلیس راهور در شهرک آزمایش کلید خورد.

 سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور انتظامی کشور در این مراسم با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ سالی پر تلاش برای همکارانم در ۲۹۷ هزار کیلومتر راه و هزار و ۴۰۴ شهر بود، اظهار داشت: هم‌اکنون همکاران من در پلیس راه در ۱۱ گردنه برف‌گیر در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

وی گفت: امسال ۶۲ میلیون خدمت به مردم ارائه شد که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته و بیش از ۸۰ درصد رضایت‌مندی را به همراه داشته است؛ همچنین ۵۶۳ میلیارد پیمایش در شهر‌ها داشتیم که ۲۸ درصد افزایش تردد نسبت به سال گذشته ثبت کرده است.

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور با بیان اینکه ۳۰ دستگاه در موضوع کاهش جانباختگان حاصل از حوادث ترافیکی نقش دارند، تصریح کرد: برجسته‌ترین نقش بر عهده شورای ایمنی حمل و نقل کشور است‌ که به ریاست رئیس جمهوری برگزار می‌شود و امیدوارم با اجرای تکالیف دستگاه‌ها اثر بخشی داشته باشد.

وی با بیان اینکه پلیس راهور در سه سال گذشته حامی مردم بود و گام‌هایی که برداشته که در راستای گره‌گشایی از کار مردم بوده است تصریح کرد: مدیریت ترافیک، تسهیل در تردد و کاهش سوانح و ایمنی بالا و ارائه خدمات آسان چهار وظیفه اصلی پلیس راهور است.

وی به ماموریت پلیس بزرگراه اشاره و بیان داشت: پلیس بزرگراه در 13 کلانشهر انجام وظیفه می‌کند و با پدیده‌ها و ناهنجاری‌ها برخورد خواهد کرد. رئیس پلیس راهور انتظامی کشور اعلام کرد: ۹۴ درصد اعمال جریمه با دست‌افزار ایرانی سپهر انجام می‌شود، این دست افزارها قدرت هوشمندسازی در پلیس را افزایش داده؛ همچنین ربات‌های هوشمند پلیس با بیش از ۹۹ درصد صحت، اعمال قانون و جریمه را انجام می‌دهند.

سردار هادیان فر در این مراسم اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال کروکی الکترونیکی در سراسر کشور اجرایی شود.

وی گفت: این طرح ۹ ماه است که در قم اجرا می شود و داده‌های مناسبی برای تحلیل و توان عملیاتی دارد.

 

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا در این مراسم، اظهار داشت: در این مرکز بسترهای ارتباطی تلفنی و اینترنتی برای ارتباط زود تر و سریعتر با مردم وجود دارد.

وی افزود: سه شماره 120 88288888 و 88255555 برای تماس شهروندان با پلیس راهور در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند سوالات مربوط به شماره گذاری، اجرائیات، صدور گواهینامه، وضعیت ترافیکی محورها و هر موضوع دیگری که مربوط به راه و رانندگی می‌شود را از این سه شماره با پلیس درمیان بگذارند.

سرهنگ شیرانی با اشاره به اینکه افتتاح این مرکز ۷۰ درصد از نارضایتی های مردم را از خدمات پلیس راهور کاسته است، گفت: روزانه بیش از ۳ هزار تماس تلفنی در این مرکز پاسخ داده می‌شود. همچنین در ادامه این مراسم سردار رادان از پلیس راهور قول گرفت که چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی شود.

کار ساخت و تجهیز موزه پلیس راهور که از حدود دو سال پیش آغاز شده بود امروز با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا و جمعی از روسا و فرماندهان پلیس راهنمایی و رانندگی موزه پلیس راهور افتتاح شد. گفتنی است در این موزه انواع خودروهای پلیس، اسناد و پلاک خودرو، گواهینامه‌های رانندگی و ... به نمایش گذاشته شده است.

 همچنین در ادامه این مراسم سردار رادان از پلیس راهور قول گرفت که چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی شود.

سردار رادان با بیان اینکه بسیاری از مردم نسبت به بعضی از خدمات پلیس راهور سوالاتی دارند گفت: شهروندان می‌توانند از این طریق پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه نرم‌افزار موبایلی چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی می‌شود تا مخاطبین بیشتری بتوانند در لحظه با پلیس ارتباط داشته باشند، گفت: پلیس راهور باید زودتر از سایر پلیس‌های تخصصی هوشمند سازی را به مرحله اجرا در آورد.

  • ۰۱/۱۱/۱۷

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">