ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 20 میلیارد تومان برای توسعه فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش اختصاص یافته است، از سیاست کاهش مدارس نمونه دولتی خبر داد.

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس در خصوص «هوشمند سازی مدارس»، اظهار داشت: بخشی از بودجه هوشمندسازی مدارس ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: اعتباری برابر با 20 میلیارد تومان نیز برای توسعه فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش اختصاص یافته است که در حال پیگیری برای دریافت آن هستیم که این اعتبار به هوشمندسازی مدارس نیز اختصاص دارد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در خصوص «فعالیت مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی»، خاطرنشان کرد: سیاست آموزش و پرورش در چند سال گذشته، برگرداندن مدارس نمونه به معیارهای علمی بوده است.

زرافشان اضافه کرد: برای مثال در مدارس استعدادهای درخشان باید از 100 دانش‌آموز، 2 درصد برای این مدارس انتخاب شوند که در بعضی از نقاط این میزان 25 درصد است.

وی با اشاره به فعالیت مدارس نمونه دولتی، تصریح کرد: در  خصوص این مدارس نیز سیاست، کاهش مدارس بوده و حفظ مدارس با کیفیت و حذف مدارس بی‌کیفیت مدنظر است.

  • ۹۶/۰۷/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">