ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلاف بر سر سهام مخابرات

| جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۸۷، ۰۵:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

در حالیکه قرار بود سهام مخابرات روز گذشته و پس از معارفه این شرکت به بورس در تابلو اصلی قرار گیرد، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: نتیجه نهایی زمان ورود مخابرات به بورس شنبه مشخص می شود.

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار موبنا دلیل اصلی قرار نگرفتن سهام مخابرات در تابلو اصلی تالار بورس را ، اختلاف نظر میان سازمان های خصوصی سازی و بورس عنوان کرد.

به گفته وی سازمان بورس بر شفاف سازی بیشتر اطلاعات شرکت مخابرات تاکید دارد.

فیضی با بیان اینکه از نظر سازمان بورس ، شرکت مخابرات ایران باید در دفاتر ثبت شرکت ها به ثبت برسد ، خاطرنشان کرد : از نظر سازمان خصوصی سازی ، برای عرضه سهام مخابرات به بورس ،شفاف سازی کاملی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه رییس جمهوری برای ورود مخابرات به بورس ، دستور داده اند ، یادآور شد:نتیجه نهایی تصمیم برای زمان عرضه سهام مخابرات، شنبه مشخص می شود.

این در حالی است که دو روز گذشته معارفه شرکت مخابرات به کارگزاران بورس انجام شد و نیز کمیسیون اقتصاد با تفویض اختیار از دولت ، عرضه سهام مخابرات به بورس را به تصویب رساند .

روز یکشنبه هفته اخیر نیز جلسه ای با حضور مسئولان سازمان خصوصی سازی، شرکت بورس، سازمان حسابرسی و مدیران شرکت مخابرات ، به منظور شفاف‌سازی کامل عرضه سهام شرکت مخابرات به بورس برگزار و مصوبه‌ای جهت ارسال به هیات دولت تهیه شد.

قرار بود سهام مخابرات 22 خردادماه در بورس عرضه شود؛اما به دلیل پاره ای ابهامات اعلام شده از سوی سازمان بورس ، این مهم هنوز انجام نپذیرفته است.

  • ۸۷/۰۳/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">