ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برخی از مشترکان اپراتور دوم تلفن همراه " ایرانسل " همچنان از اختلال در حین تماس، مشکلات دریافت پیام کوتاه نا خواسته و پوشش نداشتن برخی نقاط شهر تهران و جاده‌های کشور گله مندند.

به گزارش فارس، اپراتور دوم تلفن همراه که از مهرماه سال گذشته کار خود را آغاز کرده است در حال حاضر به گفته مسئولان این شرکت بیش از پنج میلیون مشترک دارد که 80 درصد آن مشترکان اعتباری هستند.

در هفته‌های اخیر و به گفته مشترکان این اپراتور مشکلات شبکه افزایش پیدا کرده است.

عدم پوشش دهی در برخی نقاط شهر تهران و جاده‌های اصلی ، اختلال و قطعی در زمان مکالمه و دریافت پیام کوتاه نا خواسته از مشتکران خود ایرانسل از مشکلات مطرح شده از سوی این مشترکان است.

برخی از مشترکان ایرانسل به خبرنگار فارس اظهار داشتند که برخلاف وعده‌های ایرانسل هنوز پوشش شهر تهران کامل نشده است و برقراری تماس در برخی از نقاط تهران به ویژه در شمال شهر با مشکل جدی مواجه است.

یکی از مشترکان ایرانسل گفت: متاسفانه در حال حاضر پیام‌های کوتاه ناخواسته بسیاری از دیگر مشترکان ایرانسل دریافت می‌‌کنم.

وی گفت: مکالمه با سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل در هفته‌های اخیر نیز با مشکلات بسیاری مواجه شده است. متاسفانه در حین تماس برای چندین بار قطع و یک طرفه می‌شود.

یکی دیگر از مشترکان ایرانسل گفت: برخلاف سیم‌کارتهای دولتی مشترکان دائمی ایرانسل نمی‌توانند در صورت انصراف وجه 150 هزار تومانی خود را از شرکت ایرانسل دریافت کنند.

وی در خصوص تبدیل و تغییر نحوه محاسبه تعرفه‌های ایرانسل نیز تصریح کرد: ایرانسل بر خلاف وعده‌های قبلی خود مبنی بر جبران ضرر و زیان مشترکان بابت محاسبه مکالمه‌ها بر اساس دقیقه هنوز کاری در این رابطه انجام نداده است.

  • ۸۶/۰۹/۲۳

نظرات  (۱)

به نظر من هم واقعاً کیفیت خدمات ایرانسل پایین و خجالت آور است. شبکه در اکثر اوقات مشغول است و پس از تماس هم مدام تماس قطع میشود. البته اگر صدا یک طرفه نباشد. زمانی که فقط تعداد مشترکین مهم باشد و نه کیفیت خدمات ، اوضاع بهتر از این نمیشود. ای کاش سازمانی وجود داشت که ایرانسل را به صورت واقعی به خاطر کیفیت پایین و نارضایتی مشترکین جریمه کند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">