ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال در سیستم ثبت آنی دفاتر اسناد

| چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۳ ق.ظ | ۰ نظر

سیستم الکترونیکی ثبت آنی که بجای ثبت دستی و به منظور تسهیل امور ثبتی مردم راه‌اندازی شده، در سراسر کشور دچار اختلال شده و انجام امور مردم به مشکل خورده است.

به گزارش تسنیم، حدود 15 تا 20 روز است که سیستم ثبت آنی در دفترخانه‌های سراسر کشور، اختلال پیدا کرده و همین قضیه موجب نادرضایتی مردم و مراجعه‌کنندگان و معطلی بیش از حد آنها برای انجام یک ثبت ساده شده است.

بر اساس این گزارش، آن طور که شاهدان عینی برای خبرنگار تسنیم گفته‌اند، در حال حاضر ثبت اثر انگشت طرفین یک معامله، حدود یک‌ساعت به طول می‌انجامد. 

بسیاری از دفترداران و ارباب رجوع‌ها طی روزهای اخیر در تماس با خبرگزاری تسنیم، از روند کند ثبت اسناد و طولانی شدن پروسه و حتی بی‌نتیجه ماندن کار‌هایشان، شکایت کردند.

به گزارش تسنیم، سیستم ثبت آنی که راه‌اندازی آن بر اساس برنامه پنجم توسعه بر عهده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گذاشته شده بود، از 26 شهریور 92 در سراسر کشور آغاز شده است و آن طور که مسئولان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفته‌اند، در سال 94 افزون بر 13 میلیون سند در سامانه ثبت الکترونیکی ثبت شده است.

  • ۹۶/۰۵/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">