ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال کارگزاری مفید برطرف شده است

| شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر بازاریابی کارگزاری مفید گفت: اختلال ایجاد شده در سامانه کارگزاری مفید برطرف شده است.
ناهید مدیر بازاریابی کارگزاری مفید در گفت و گو با فارس در خصوص اختلال ایجاد شده در این کارگزاری اظهار داشت: اختلال ایجاد شده طی امروز که موجودی حساب برخی کاربران به صورت منفی نشان داده می شد، بر طرف شده است.

ناهید ادامه داد: این اختلال که جنبه فنی داشته است با تلاش تیم نرم افرازی کارگزاری مفید طی همان ساعات اولیه تا حدود زیادی حل شده است.

مدیر بازاریابی کارگزاری مفید تاکید کرد: در خصوص این اختلال و زمان رفع آن در صفحه اینستاگرام و توئییتر این کارگزاری اطلاع رسانی شده است.

به گزارش فارس، از صبح امروزدر بخش قدرت خرید صفحه کارگزاری مفید برخی از کاربران عدد منفی درج شده بود که این مساله مشکلاتی را برای این افراد ایجاد کرده است. مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من، سوژه «منفی نشان داده شدن قدرت خرید در کارگزاری مفید» را ثبت کرده و پیگیری آن را از این خبرگزاری خواستار شده بودند.

 

علت اختلال در معاملات امروز یکی از کارگزاری‌های بزرگ بورس
یک مقام مسوول درباره مشکل به وجود آمده در سیستم آنلاین یکی از کارگزاری‌های مطرح بازار سرمایه گفت: مشکلی در زمینه سینک مانده میان بک آفیس و آنلاین است که تا قبل از اتمام بازار برطرف خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران؛ از ابتدای ساعات معاملاتی امروز، مشتریان یکی از کارگزاری های بزرگ بازار سرمایه امکان مشاهده مانده حساب خود را نداشته و نمی توانستند خریدهای درخواستی را صورت دهند، در این زمینه «هانی شهری» در خصوص مشکلات پیش آمده برای مانده مشتریان در سیستم معاملات آنلاین این کارگزاری گفت: مشکلات فنی و نرم افزاری پیش آمده موجب شده است که برخی مشتریان، امکان مشاهده مانده حساب خود را در داخل پرتفوی سرمایه‌گذاری را نداشته باشند.

وی در این خصوص ادامه داد: مشکلات نرم افزاری و عدم سینک مانده مشتریان میان بک آفیس و آنلاین ، موجب به وجود آمدن این مشکل شده است که در حال به روز رسانی و برطرف کردن مشکلات هستیم.

شهری ادامه داد: امیدواریم تا قبل از بسته شدن بازار امروز این مشکل را برطرف کنیم.

  • ۹۹/۰۵/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">