ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ادعای رسیدن صدور نسخه الکترونیکی به بالای ۹۰ درصد

| چهارشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۱، ۰۴:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رشد تولید و صدور نسخه الکترونیک از سوی پزشکان و مراکز درمانی در دو ماه اخیر قابل قبول بوده و از ۵۲ درصد به بالای ۹۰ درصد رسیده است.

به گزارش ایرنا، بهرام عین‌اللهی در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در جمع خبرنگاران افزود: البته هنوز مشکلاتی در رابطه با قطعی اینترنت در کشور وجود دارد که جز مواردی است که مربوط به وزارت بهداشت نیست؛ در برخی استان‌ها اینترنت آنتن دهی خوبی ندارد، اگر این این موانع نباشد کار را به خوبی انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: به همین منظور ستاد ملی مقابله با کرونا با بررسی شرایط تصمیم می‌گیرد که تا دو هفته آینده این طرح به صورت کامل اجرا شود یا تا رفع مشکلات، تعویق اجرای آن تمدید شود.

عین اللهی اظهار داشت: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری علت اصلی تعیین مهلت ستاد برای اجرای این طرح است که البته در این زمینه مشکلات بخش مربوط به وزارت بهداشت رفع شده و برای حل مشکلات زیرساختی نیز وزارت ارتباطات  و فناوری اطلاعات در حال حل این موضوع است.

وی گفت: در شهرهای کوچک امکان اجرای طرح، بسیار ساده‌تر از شهرهای بزرگی همانند تهران است و در شهرهای بزرگ به علت مشکلات زیرساخت فرصت بیشتری نیاز است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">