ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارائه برنامه‌های آینده رگولاتوری در نمایشگاه تلکام برگزاری حداقل یک نمایشگاه در سال تحت موضوع ارتباطات ضروری است.

مدیر کل دفتر مدیریت طیف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، درباره حضور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نمایشگاه تلکام گفت: تولیدات قابل عرضه سازمان در این نمایشگاه مشتمل بر مقررات، آیین نامه‌ها، ضوابط، سیاست‌ها، تصمیمات و طرح‌های آینده این سازمان است و علاوه بر این سازمان، در این نمایشگاه قادر به ایجاد هماهنگی بیش‌تر از طریق ارائه پاسخ‌های مستند و قانونی به سوالات مراجعان نیز است.

دکتر عظیم‌فرد - مدیر کل دفتر مدیریت طیف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - با بیان این مطلب اظهار کرد: در این راستا یکی از دستاوردهای سازمان می‌تواند دستورات کار متعدد برای تنظیم مقررات بیش‌تر، رفع مقررات زائد و شفاف سازی باشد.

وی با بیان اینکه بدون تردید در یک کشور 70 میلیونی برگزاری حداقل یک نمایشگاه در سال تحت موضوع ارتباطات ضروری است اظهار کرد: حتی با توجه به گستردگی حوزه ارتباطات و نیاز جامعه متخصصان این حوزه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی‌تر ذیل نیز لازم است؛ برای مثال نمایشگاه‌هایی فقط با موضوع اینترنت، تجارت الکترونیک، شبکه‌های تلفن همراه، مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی، ارتباطات و انواع دیگر که مخاطبان خاص خود را خواهند داشت.

او با بیان اینکه بنا به قانون، رگولاتور در تمام ابعاد بخش ارتباطات کشور حضور داشته و مدیریت می‌کند و قادر به استفاده چند وجهی از این واقعه خواهد بود ابراز کرد: سازمان رگولاتور می‌تواند علاوه بر معرفی بیش‌تر خود و به صورت متمرکزتری از دیدگاه گروه‌های مختلف حوزه ارتباطات مطلع شده و نقش‌آفرینی کند.

به گفته او سازمان رگولاتور در این نمایشگاه‌ها می‌تواند برای گروه‌های متنوع مخاطبان برنامه‌های متناسبی اجرا کرده و باعث افزایش آگاهی آنان نسبت به حوزه مخابرات ملی شود.

مدیر کل دفتر مدیریت طیف سازمان تنظیم مقررات ادامه داد: در فرصت پیش آمده در یک نمایشگاه، صاحبان غرفه نه تنها با بازدیدکنندگان بلکه با همدیگر نیز آشنا شده و اقدام به تعامل با یکدیگر خواهند کرد، تعاملات فوق در ساده‌ترین شکل به‌صورت کاری، تجاری، مقرراتی و فرهنگی قابل دسته‌بندی هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از دست‌اندرکاران حوزه مخابرات در طول یک سال کاری فرصت جست‌وجو و آگاهی از انواع خدمات ارتباطی و تولیدات جدید و قابلیت‌های صنایع داخلی و خارجی، تحقیقات در حال انجام و ظرفیت‌های بخش ارتباطات را ندارند اما در این چند روز با صرف چند ساعت قادر به جمع‌آوری اطلاعات با ارزشی از قابلیت‌ها، توانایی‌ها، ظرفیت‌ها و نوآوری‌ها در این حوزه خواهند شد.

  • ۸۹/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">