ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارایه بسته های تخفیفی از سوی ایرانسل

| سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۸۹، ۰۳:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

اپراتور تلفن همراه ایرانسل برای اولین بار اقدام به عرضه سبدهای تخفیفی روزانه، هفتگی و ماهانه برای کاهش هزینه‌های تماس، ارسال پیام‌کوتاه، ارسال پیام چندرسانه‌ای (MMS) و استفاده از خدمات اینترنت موبایل (GPRS) کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تمامی مشترکان قدیمی و جدید سیمکارت‌های اعتباری ایرانسل از اول مهر ماه جاری تا 30 آذر می‌توانند هر زمان که مایل باشند برای برقراری تماس، ارسال پیام‌کوتاه و پیام‌چند رسانه‌ای داخل شبکه (ایرانسل به ایرانسل) و گردش در اینترنت بوسیله GPRS و دریافت محصول از ویترین ایرانسل، از طرح‌های تخفیفی جدید و استثنائی تحت عنوان "سبدهای تخفیفی ایرانسل" برخوردار شوند.

تمامی مشترکان سیمکارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند این طرح‌ها را به طور ماهانه مشتمل بر دو طرح سبد بزرگ و کوچک، هفتگی و روزانه فعال کرده و به ترتیب از 49، 47، 42 و 34 درصد تخفیف در مکالمه، ارسال SMS و MMS، استفاده از GPRS و دریافت محصول از ویترین ایرانسل برخوردار شوند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند به سایت ایرانسل مراجعه کنند.

  • ۸۹/۰۶/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">