ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارائه خدمات شهرداری در دفاتر الکترونیک شهر

| سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۸۷، ۰۳:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: مصمم هستیم دفاتر خدمات الکترونیک شهر در تمامی حوزه هایی که در آنها شهرداری به خدمات رسانی مشغول است به شهروندان خدمات ارایه دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرت الله کاشانی امروز در سی امین جلسه شورای معاونان شهرسازی و معماری مناطق شهرداری تهران اظهار داشت: نه فقط صدور پروانه و خدمات شهرسازی بلکه هر خدمتی که شهرداری می خواهد به شهروندان ارایه دهد در این دفاتر مستقر خواهد شد.

وی اظهارداشت: نباید تصور کرد با راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک کار از دست معاونان شهرسازی خارج شده بلکه بخشی نیز به زیر مجموعه های این معاونت افزوده شده است.

کاشانی افزود: اگر در گذشته تصور می شد دفاتر خدمات الکترونیک جدی نمی شوند تصوری اشتباه بوده و این دفاتر امروز جدی شده اند بنابراین ما باید در اعمال حاکمیتی مان تغییر ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال تمام پرونده ها پلمپ شده و اطلاعات آنها در سیستم ثبت می شود گفت: ما به کار کردن با کاغذ و پرونده عادت کرده ایم اما این اعتیاد به کاغذ را باید از کارکنان شهرسازی گرفت و سیستمهای نرم افزاری را جایگزین آن کرد.

  • ۸۷/۰۸/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">