ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون فناوری اطلاعات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ارائه سامانه‌ توزین قابل حمل خودروهای سنگین و تصاویر تخلفات دوربین‌های مکانیزه در نمایشگاه ایپاس 2017 در غرفه پلیس راهور فاتب خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ احمد شیرانی معاون فناوری اطلاعات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص امکانات و سامانه‌های ارائه شده در غرفه پلیس راهور تهران بزرگ در نمایشگاه ایپاس 2017، اظهار داشت: پلیس راهور فاتب در نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی از سامانه‌های مختلفی رونمایی کرده است.

معاون فناوری اطلاعات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، تصریح کرد: ارائه سامانه توزین قابل حمل خودروهای سنگین که به صورت سیار بوده و قابلیت نصب در معابر مختلف را دارد از جمله این سامانه‌هاست.

وی گفت: ارائه تصاویر تخلفات ثبت شده توسط دوربین‌های مکانیزه سامانه‌ای بوده که قبل از این در هیأت‌های رسیدگی به اعتراضات تخلفات موجود بود که به زودی در سامانه راهور 120 عملیاتی خواهد شد. 

سرهنگ شیرانی به مانیتورینگ دوربین‌های ثبت تخلف پرداخت و اظهار داشت: بخشی از سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف اعم از دوربین‌های ثبت تخلف سرعت، عبور از چراغ قرمز، خط ویژه و طرح ترافیک در این  غرفه به نمایش گذاشته شده است. 

معاون فناوری اطلاعات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به بازدید سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از غرفه پلیس راهور فاتب اشاره و اعلام کرد: سردار مهری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس راهور فاتب اقدامات این پلیس را ارزشمند توصیف کرد و گفت: خدمات ارائه شده در پلیس راهور هم جنبه آموزشی و هم جنبه بازدارندگی دارد.

لازم به ذکر است که شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2017) از امروز تا 27 مهر با حضور 350 شرکت داخلی و خارجی در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.

  • ۹۶/۰۷/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">