ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سعید کریمی ـ مردم می‌توانند از ماه آینده قبوض مختلف خود را از طریق تلفن بانک، بانک ملی پرداخت نمایند.

«ژان صیاد» مدیرعامل شرکت سداد بانک ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: سیستم پرداخت تلفن بانک، بانک ملی ایران در حال تست نهایی است و مردم می‌توانند از ماه آینده به کمک شماره‌تلفن 22266900ـ021 قبوض آب، برق، گاز و تلفن همراه خود را پرداخت نمایند.

وی در خصوص دیگر خدمات قابل ارایه از طریق تلفن بانک اظهار داشت: اعلام موجودی، تغییر رمز ملی کارت و حساب و همچنین دریافت صورت‌حساب سه گردش آخر از جمله خدماتی است که از طریق تلفن بانک، بانک ملی قابل ارایه است.

وی افزود: از دیگر خدماتی که این سرویس ارایه می‌دهد می‌توان به اعلام رمز حساب، اعلام مشخصات تراکنش خاص، دریافت صورت حساب از طریق نمابر و همچنین شنیدن آخرین وضعیت چک موردنظر اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم می‌توانند قبوض خود را از طریق دستگاه‌های خودپرداز (ATM) پرداخت کند.

صیاد در خصوص خدمات اینترنتی بانک ملی گفت: ارایه صورت‌حساب از حساب‌های سیستم متمرکز، ارایه صورت‌حساب از حساب‌های ریالی و ارزی در سیستم غیرمتمرکز، ارایه صورتحساب از تسهیلات دریافتی و همچنین اعلام برندگان جوایز قرض‌الحسنه از جمله خدماتی است که از طریق سایت اینترنتی بانک ملی به مردم ارایه می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر 29 هزار نفر صورت‌حساب‌های موردنیاز خود را به صورت اینترنتی تهیه می‌کنند.

  • ۸۴/۱۰/۱۱

نظرات  (۱)

  • سجاد ناصزی
  • فقط تشکر از سایت خوبتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">