ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارسال پیامک‌ تبلیغاتی در نیمه شب ممنوع است

| يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۸۹، ۰۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

-پیامک علاوه بر آن که ایده آل ترین سرویس خدماتی اپراتورهای تلفن همراه محسوب می شود، می تواند مخرب ترین سرویس نیز باشد. چرا که در هر لحظه و ساعت از شبانه روز وارد حریم خصوصی افراد می شود و شکستن حریم خصوصی، بزرگترین جرم و قانون شکنی است.

داوود زارعیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات در گفتگو با موبنا در خصوص پیامک های تبلیغاتی ارسال شده اظهار داشت : این پیامک ها به طور قطع نباید در هر ساعت از شبانه روز ارسال شود. در صورتی که شرکت یا سازمان های دولتی یا خصوصی خواستار ارسال پیامک های تبلیغاتی باشند، طبق قاعده باید تا قبل از ساعت 12 نیمه شب آن را ارسال کنند.

وی گفت :در صورتی که شرکت یا سازمان پیامک را بعد از ساعت 12 نیمه شب ارسال کند، مشترک می تواند با سازمان بازرسی مخابرات تماس بگیرد و یا نمونه پیامک را به سازمان بازرسی ارایه کند و این سازمان با شرکت یا دستگاه متخلف بر خورد کند .

زارعیان تصریح کرد: پیامک هایی که از سوی شرکتها و یا اپراتور های خصوصی ارسال می شوند، برای شرکت مخابرات قابل کنترل نیست. این شرکت تنها پیامک هایی را می تواند کنترل کند که از سوی شرکت یا دستگاه های دولتی ارسال شده باشد.

وی گفت: پیامک هایی که مشترکان از سوی شرکت یا دستگاههای دولتی دریافت می کنند در صورتی که مشترکان از دریافت آن ناراضی و ناراحت باشند، می توانند با مراجعه به شرکت مخابرات و یا دفتر مشترکان تلفن همراه با ارایه شماره خود به دفتر وارد فهرست سیاه شده و دیگر هیچ پیامکی برای آنها ارسال نمی شود .

  • ۸۹/۰۹/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">