ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استفاده از سکوهای داخلی ۵ برابر شد

| يكشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۲، ۰۳:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با حمایت‌های زیر ساختی بهره‌گیری از ظرفیت سکوهای داخلی بیش از ۵ برابر رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در پاسخ به یکی از کاربران در خصوص قابلیت گسترش کسب و کارها در پلتفرم‌های ایرانی در یکی از پیام‌رسان های بومی گفت: طی ماه‌های گذشته با حمایت‌های زیرساختی که از سکوها صورت گرفت و با اعتماد کاربران و کسب‌وکارها بهره‌گیری از ظرفیت‌های سکوهای داخلی بیش از ۵ برابر رشد داشته است.

وی افزود: از سوی دیگر با تصویب آئین نامه حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، اقدام‌های ارزشمندی در بخش‌های مالیاتی و سرویس‌های پستی و سامانه‌های پرداخت‌های الکترونیکی و غیره برای کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی، صورت گرفته است.

خوانساری در پایان گفت: برای اطلاعات بیشتر برای موارد قانونی مصوب در این حوزه و بخشنامه‌های سازمان امور مالیاتی می‌توانید به سایت www.1649.ir مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">