ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استقبال حاکمیت از بسته‌های ترکیبی مخابراتی

| چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ق.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه اکنون خدمات پایه مخابراتی حداقل داشتن یک ارتباط ثابت و یک ارتباط اینترنت معنی می‌شود، گفت: اپراتورها باید مجموعه‌ای از خدمات را تعریف کنند و حاکمیت نیز از باندلینگ خدمات استقبال می‌کند.

برات قنبری در گفت‌وگو با فارس، درباره مطالبه جدید ارائه بسته‌های ترکیبی از اپراتورهای مخابراتی گفت:‌ تعرفه‌های مخابراتی نیازمند اصلاح از طریق تعریف تعرفه‌های ترکیبی است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در گذشته در خدمات مخابراتی خدمات پایه به داشتن یک تلفن ثابت خلاصه می شد که اکنون خدمات پایه شامل حداقل یک ارتباط ثابت و یک ارتباط اینترنت است.

رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: روند جهانی ارتباطات در دنیا به سمت فلت (یکپارچه) شدن خدمات مخابراتی و ارائه مجموعه‌ای از خدمات است.

قنبری ادامه داد: در این زمینه اپراتورها باید پیشنهادات خود را ارائه کنند و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نیز استقبال می‌کند که اپراتورها سرویس‌ها را به صورت باندلینگ عرضه کنند.

وی گفت: ما هم موافق هستیم اما باید بسته‌ها تعریف شوند و به تأیید کمیسیون برسند.

  • ۹۶/۰۵/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">