ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پایگاه اطلاع رسانی بانک اطلاعات نشریات کشور، به منظور جذب خوانندگان بیشتر برای مطبوعات و تسهیل روند درخواست اشتراک مجلات از سوی ادارات، سازمان‌ها، کتابخانه‌ها و کلیه علاقمندان، اقدام به راه اندازی سرویس اشتراک اینترنتی مطبوعات داخلی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از بانک اطلاعات نشریات کشور، علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی www.magiran.com ضمن دسترسی به فهرست مطالب شماره‌های متعددی از بیش از 1000 عنوان نشریه تخصصی و عمومی در زمینه‌های مختلف، سفارش اشتراک مجلات موردنظر خود را از طریق شبکه جهانی اینترنت ارسال نمایند.

بهای اشتراک مطابق تعرفه‌ اعلام شده از طرف هر نشریه بوده و سایت ، هزینه‌ای بابت خدمات یاد شده دریافت نمی‌نمایند. مزیت استفاده از این خدمات دسترسی آسان و سریع به آخرین تعرفه اشتراک نشریات، بهره‌مندی از تخفیف‌های اعلام شده و عدم نیاز به مراجعه مکرر به شعب بانک‌های مختلف برای واریز وجه اشتراک می‌باشد.

امکان پرداخت هزینه اشتراک با کارت اعتباری جهت هموطنان خارج از کشور نیز به زودی فراهم خواهد شد.

فهرست موضوعی و الفبایی جستجوی مطالب، دسترسی به اطلاعات شناسنامه نشریات و مطالعه متن برخی از مقالات از دیگر خدمات این پایگاه اطلاع رسانی است.

  • ۸۴/۰۸/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">