ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اصلاح تعرفه مخابرات بعد از خصوصی سازی

| شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۸۸، ۰۴:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات ، سهامداران جدید این شرکت برای اصلاح تعرفه ها و یکسان شدن شبکه همراه اول در کشور تصمیم می گیرند.

صابر فیضی در گفت وگو باخبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: در شرایط فعلی مخابرات هیچ برنامه و تصمیمی برای تغییر و یکسان کردن تعرفه همراه اول ندارد.

وی گفت: موضوع تغییر واصللاح تعرفه مربوط به بودجه سال 85 می شود که بدون اخذ نتیجه، این بحث منتفی شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: سهامداران جدید مخابرات پس از خصوصی سازی عهده دار این مسئله خواهند بود و تصمیم گیری لازم را انجام می دهند.

به گفته وفاغفاریان رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران هر اپراتور براساس شرایط پروانه و دیگر مسائل اقتصادی طرح یکسان‌سازی کدها را مطرح می‌کند اما در شرایط فعلی برداشتن پیش شماره سیم‌کارت‌های دائمی مشترکان همراه اول در برنامه نیست.

به گزارش موبنا همراه اول دارای 5/16میلیون مشترک سیمکارت دائمی است که هر مشترک نسبت به منطقه محل سکونت خود دارای یکی از سیم‌کارت‌های این اپراتور با پیش شماره 911، 912، 913، 914، 915، 916، 917 و 918 است و به این ترتیب مشترک برای تماس با دیگر مشترکان این شبکه مجبور به پرداخت هزینه بین شهری و جابجایی خواهد بود.

  • ۸۸/۰۵/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">