ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اصلاح قوانین اولویت نخست شرکت مخابرات

| شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۸۸، ۰۴:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت : اولویت نخست شرکت مخابرات بعد از خصوصی سازی و در دوره جدید، اصلاح قوانین و مقررات است.

"صابر فیضی " در گفت وگو با ایرنا افزود : شرکت مخابرات تاکنون بر اساس قوانین دولتی اداره می شد، که با واگذاری آن به بخش خصوصی این قوانین باید تغییر کند و از این پس شرکت بر اساس قانون تجارت اداره خواهد شد.

وی در مورد تغییرات در سطح مدیران گفت: سیاست شرکت مخابرات در دوره جدید تثبیت مدیران است و تمرکز ما در این دوره بر تغییر قوانین و ساختار دولتی است نه افراد .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تغییرقوانین با هدف روان تر شدن امور انجام خواهد شد ، اظهار داشت : مشتری مداری و رسیدگی به کارکنان شرکت از دیگر برنامه های کاری شرکت مخابرات در دوره جدید است .

گفتنی است، براساس مصوبه هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران و برای دو سال، مهندس "صابر فیضی "بعنوان مدیرعامل، دکتر" وفا غفاریان" رییس هیات مدیره و "سیدمصطفی سید هاشمی " به عنوان نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران منصوب شدند.

جلسه هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران با حضور سه عضو آن یعنی غفاریان، سیدهاشمی و مهردادی روز بیست و چهارم آذرماه امسال تشکیل شد و براساس تصمیم هیات مدیره و به استناد ماده 33 اساسنامه شرکت ، آقایان وفا غفاریان و سید مصطفی سید هاشمی به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس هیات مدیره و به استناد ماده 42 اساسنامه این شرکت و پس از بحث و تبادل نظر مهندس "صابر فیضی" مدیرعامل فعلی این شرکت به مدت دو سال عهده دار مسوولیت مدیریت عاملی شرکت مخابرات ایران (سهامی عام) شد.

  • ۸۸/۰۹/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">