ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اضافه ودیعه تلفن مشترکان تهرانی مسترد شد

| يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۸۸، ۰۴:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: از مجموع 150 هزار مشترک تهرانی که به علت تاخیر در عملیاتی شدن دستورالعمل حذف ودیعه تلفن ثابت اضافه پرداخت کرده‌اند، ودیعه 135 هزار مشترک بازگردانده شده است.

محمد روح‌الهی در گفت‌وگو با فارس در خصوص ودایع 150 هزار مشترک تهرانی که به علت تاخیر در عملیاتی شدن دستورالعمل حذف ودیعه تلفن ثابت، برای دریافت خط ثابت ودیعه پرداخت کرده‌اند، گفت: ودیعه 135 هزار مشترک بازگردانده شده و 15 هزار مشترک باقی‌مانده هنوز برای اخذ ودیعه مراجعه نکرده‌اند.

وی ادامه داد: علیرغم اطلاع‌رسانی کامل شرکت مخابرات از طریق انواع نامه‌نگاری و تماس تلفنی با مشترکان، هنوز 15 هزار مشترک برای پس گرفتن ودایع خود مراجعه نکرده‌اند.

روح‌الهی در پاسخ به این سوال که در صورت عدم مراجعه مشترکین این مبلغ به حساب حق‌المکالمه گذاشته می‌شود، گفت: یک راه‌حل این است که مابه‌التفاوت مبلغ به عنوان حق‌المکالمه به حساب مشترکان گذاشته شود و از این طریق تصفیه شود اما شرکت مخابرات بیشتر مایل است که مشترکان خود در خصوص نحوه‌ بازپرداخت این پول تصمیم بگیرند و حتی‌الامکان با رضایت مشترکان تصفیه شود.

وی در خصوص این که مشترکان تهرانی چه مقدار به عنوان مابه‌التفاوت این قیمت به مشترکان دریافت می‌کنند، گفت: مشترکان در حدود 50 هزار تومان دریافت می‌کنند که البته این مقدار در شهرهای کوچک و روستاها متفاوت است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران توضیح داد: در شهرهای کوچک مبلغ ودیعه 80 هزار تومان و در روستاها 65 هزار تومان بوده که به این ترتیب مابه‌التفاوتی که برگردانده می‌شود نیز در شهرهای کوچک و روستاها کمتر از شهر تهران است.

به گزارش فارس، از مرداد سال گذشته، قانون گرفتن ودیعه از مشترکان تلفن ثابت منتفی شد و مقرر شد از این پس تنها مبلغ 50 هزارتومان به عنوان حق اتصال از مشترکان دریافت ‌شود.

بنابراین گزارش، عملیاتی شدن دستورالعمل این طرح تا تاریخ 87/10/1 به طول انجامید و به دلیل تاخیر در عملیاتی شدن دستور العمل در بازه زمانی 87/5/1 تا 87/10/8 علیرغم دستور حذف ودیعه از مشترکان ودیعه اخذ شد که شرکت مخابرات در حال بازگرداندن این مبلغ به صورت نقدی، گرفتن شماره حساب و انتقال این مبلغ به حساب و یا پرداخت آن به جای قبوض، به مشترکان است.

  • ۸۸/۱۰/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">