ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اطلاعات مودیان مالیاتی محرمانه شد

| دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ق.ظ | ۰ نظر

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد تامین امنیت و حفظ محرمانگی اطلاعات مودیان مالیاتی خبر داد.
سیده فاطمه حسینی از بررسی لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر صندوق مکانیزه فروش در جلسه بعدازظهر امروز (یکشنبه) کمیسیون اقتصادی خبر داد و گفت که در این جلسه برخی مواد این لایحه بررسی و تصویب شده است.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به حضور فاضلی رییس اتاق اصناف و نمایندگان سازمان امور مالیاتی، مرکز پژوهشها و دیوان محاسبات در این جلسه، یادآور شد: در جلسه امروز اعضای کمیسیون اقتصادی در مورد وظایف دستگاه‌ها و محرمانه بودن اطلاعات مودیان بحث هایی داشتند و تاکید شد تا با تامین امنیت و حفظ محرمانگی اطلاعات ضمن زمینه سازی برای اجرای قانون مالیات خصوصا قانون مالیات بر ارزش افزوده، امنیت اقتصادی مودیان هم حفظ شود.
نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: در مصوبه امروز کمیسیون آمده است که تمامی اطلاعات مودیان که از سامانه صندوق فروش به پایگاه اطلاعاتی سازمان مالیاتی منتقل می شود محرمانه است و سازمان مجاز به افشای آن نیست مگر با حکم مراجع قضایی و سازمان صرفا می تواند با حفظ محرمانگی اطلاعات نسبت تشخیص و وصول مالیات اقدام کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">