ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سندیکای تولیدکنندگان فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام کرد: همان گونه که انتظار می‌رفت کمیسیون تعرفه‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ، مانند دیگر کمیسیونهای آن، بدون در نظر گرفتن تمامی فعالان صنف و تشکل‌های تخصصی به صورت گزینشی انتخاب شده و فهرستی را به عنوان پیشنهاد تعرفه ها اعلام کرد که اعتراض بسیاری از تولیدکنندگان را بر انگیخت.
سندیکای تولیدکنندگان آی تی، امروز (سه‌شنبه) با ارسال نمابری به حوزه آی تی ایرنا افزود، با کمی دقت در این فهرست می‌توان فهمید با فرض اجرای چنین تعرفه‌هایی، تقریبا بیش از ‪ ۶‬هزار نفر نیروی متخصص و نیمه ماهر مورد مورد تهدید شغلی واقع شده، بیش از یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری از ارزش ساقط می‌شود.
این نمابر می‌افزاید با اجرای این تعرفه‌های پیشنهادی ، سالانه بیش از ‪ ۳۰۰‬میلیون دلار ارز از کشور خارج شده و جوانان مستعد و مغزهای متفکر این صنعت به سمت کشورهای منطقه و اروپایی برای بی‌ارزش‌ترین مشاغل خارج می شوند.
در این نمابر افزوده شده است ، مطمئن هستیم در تهیه چنین فهرستی، قصد و غرضی در کار نبوده بلکه از روی عدم آگاهی و اشراف کامل به وضعیت صنایع تولیدی صنعت ‪ ICT‬کشور بوده و جزو همان اظهار نظرهای بی‌برنامه این گروه می باشد.
این سندیکادر پایان اعتراضیه خود افزوده است: سندیکای تولیدکنندگان فناوری اطلاعات به عنوان مجموعه‌ای متشکل از شرکت‌های صنعتی و تولیدی ‪ICT‬ با هدف حمایت از سیاست‌های نظام و سند توسعه چشم انداز ‪ ۲۰‬ساله در هزینه تولید، تعرفه‌های پیشنهادی مصوب تولیدکنندگان عضو را به مراجع ذیصلاح و تصمیم گیر ارسال نموده و پیگیر منافع تولید و اشتغال در مملکت می‌باشد.

  • ۸۴/۱۰/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">