ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعطای وام 2 میلیاردی به تولیدکنندگان ICT

| سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس موسسه تحقیقات ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت این موسسه به تولید کنندگان حوزه ارتباطات و فناوری اطلات 2 میلیارد تومان وام با بهره کم پرداخت می کند.

دکتر 'مرتضی براری' در گفت و گو با یرنا اظهار داشت: بناست تا در سال جاری و در مرحله نخست از تولیدکننگانی که با وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات( فاوا) قرارداد دارند حمایت شود و در مرحله بعدی تمام واحدهای تولیدکننده و شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا ازوام هایی با بهره کم استفاده خواهند کرد.

رئیس موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: در راستای توسعه آموزش و فرهنگ سازی حوزه فاوا نیز وام هایی پرداخت شده است که افرادی که در جهت ترویج حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می کنند تا کنون وام هایی پرداخت شده است که از آن جمله می توان به آموزشگاه های حوزه اشاره کرد.

وی اظهار داشت: بیش از چهار و نیم میلیون نفر در دانشگاه های کشور در حال تحصیل هستند که از این تعداد 10 درصد این جمعیت در حوزه کامپیوتراست و این نیروی عظیمی را در این حوزه نشان می دهد.

براری اظهار داشت: هدف این موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت از سرمایه انسانی عظیم در این حوزه است که برنامه هایی در این حوزه در نظر گرفته شده است.

  • ۹۱/۰۵/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">