ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعلام آمادگی سه سرمایه‌گذار به تالیا

| دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۸۷، ۰۱:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته‌ی مدیرعامل مجتمع صنعتی رفسنجان قطعا با ورود سرمایه‌گذار جدید به تالیا در زمینه‌ی توسعه در وضعیت و سرعت مناسب‌تری نسبت به گذشته قرار خواهیم گرفت و عقب‌ماندگی‌های خود را جبران خواهیم کرد.

به گزارش (ایسنا)، حسین بهرامپور در نشست خبری در حاشیه‌ی نمایشگاه تلکام درباره‌ی ورود سرمایه‌گذار خارجی به تالیا گفت: سه شرکت که عمدتا آسیایی و کشورهای حاشیه‌ی ایران هستند علاقه‌مندی خود را اعلام کرده‌اند و یکی از این شرکت‌ها بیش‌تر فعال بوده و پیش رو است و امید است در فاصله نزدیک این گروه وارد پروژه تالیا شوند و شاهد توسعه‌ی تالیا باشیم.

وی با بیان این که تمام فعالیت‌ها گام به گام و با اطلاع و نظر کارفرما که همان شرکت مخابرات ایران است صورت می‌گیرد اظهار کرد: هندی‌ها و روس‌ها یکی از آن گروه‌ها هستند که البته پیش از این عرب‌ها نیز از کشورهای فعال بودند که عقب کشیدند و قطعا با ورود سرمایه‌گذار جدید توسعه‌ی تالیا بهتر خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است تالیا به یک اپراتور تبدیل شود تصریح کرد: فعلا در این زمینه برنامه‌ای نداریم و در حال حاضر به عنوان پیمانکار فعالیت می‌کنیم.

بهرامپور با تاکید بر این که بهترین سرمایه‌گذار برای اپراتورهای داخلی، سرمایه‌گذاران منطقه‌یی و به‌ویژه کشورهای همسایه هستند اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در آن زمان همه تقاضاها را پاسخ دهیم و از طرفی باید اشاره کنم که سرمایه‌گذاران ما بیش‌تر اپراتورهای فعال و باسابقه هستند و سرمایه‌گذار خارجی به این منظور است که کار مشترک بین پیمانکار داخلی و خارجی صورت بگیرد.

او درباره‌ی کاهش تعرفه گفت: سیاست‌های کلی تعرفه نهایتا در برنامه است و شرکت مخابرات نسبت به این موضوع نگاه مثبتی دارد اما این کاهش نباید به حدی باشد که سودآوری تالیا را با چالش مواجه کند.

  • ۸۷/۰۹/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">