ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از آمادگی این شرکت برای تامین نیازهای اپراتور سوم تلفن همراه خبر داد و گفت: شرکت مخابرات برای ارایه هر امکاناتی که اپراتور سوم تقاضا کند، آمادگی دارد.

'صابر فیضی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به مکاتبات انجام گرفته این اپراتور سوم و شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: امکاناتی که شرکت مخابرات می‌تواند در اختیار اپراتور سوم قرار دهد شامل، فضا، دکل و امکانات انتقال است.

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه اپراتور دوم تلفن همراه و راه‌اندازی شبکه تلفن همراه اعتباری از سوی شرکت مخابرات ایران، گفت: توسعه و تجهیز شبکه مخابرات کشور از مهم ترین فعالیت‌های شرکت مخابرات محسوب می‌شود.

فیضی ورود فناورهای جدید مانند نسل سوم تلفن همراه را به کشور ضروری خواند و گفت: زیرساخت‌هایی که طی سال‌های گذشته برای فعالیت اپراتورهای تلفن همراه ایجاد شده، بستر مناسبی برای فعالیت اپراتور سوم است.

وی افزود: اپرتور سوم در مرحله اول باید از ظرفیت‌های ایجاد شده برای سایر اپراتورها استفاده کند، هرچند برای دستیابی به خدمات جدید، نیاز به توسعه زیرساخت‌های موجود و استفاده از تجهیزات جدید وجود دارد.

با توجه به افزایش اپراتورهای تلفن همراه، کارشناسان استفاده از دکل‌های مشترک را برای زیباسازی فضای شهر و کاهش خطرات زیست محیطی توصیه می‌کنند.

به گفته‌ی کارشناسان ساخت برج‌های مخابراتی در جهت زیباسازی و رفع مشکلات بین اپراتورها و شهرداری مناسب است زیرا ارتفاع بلند آن‌ها، میزان پوشش‌دهی را بالاتر می‌برد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز چندی پیش با تاکید بر ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در نصب ایستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی از جمله آنتن‌های تلفن همراه( BTSهای تلفن همراه) در سطح شهر تهران، گفت: استفاده از سایت‌های مشترک و جمع‌آوری سایت‌های همجوار راه حل مناسبی برای زیباسازی و سالم سازی فضای شهر تهران است.

مدیرعامل شرکت مخابرات در مورد عرضه سرویس‌های ارزش افزوده نسل جدید از سوی این شرکت گفت: جزئیات این خدمات تا حصول به نتیجه نهایی اعلام نخواهد شد.

  • ۸۹/۰۷/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">