ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افتتاح بورس الکترونیکی سرمایه‌گذاری

| شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۵:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

اولین بورس الکترونیکی سرمایه‌گذاری ایران، همزمان با برگزاری سومین جشنواره کارآفرینی شیخ بهایی آغاز به کار کرد.
مجری طرح بورس سرمایه‌گذاری ایران با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا در اصفهان، گفت: بورس سرمایه‌گذاری ایران به صورت یک درگاه الکترونیکی در شبکه اینترنت به برقراری رابطه بین سرمایه‌گذاران و صاحبان پروژه و ایده های نوین می‌پردازد.
" فرشاد روحانی رانکوهی " افزود: این بورس الکترونیکی به آدرس اینترنتی ‪ www.Investmentbourseiran.com‬جایگاه بسیار مناسبی برای ارایه پروژه‌ها از طرف صاحبان پروژه با ابزارهای تصویری و نوشتاری و قابلیت سرویس دهی دقیق به سرمایه‌گذاران جهت جستجوی پروژه مورد نظر در داخل و خارج کشور است.
وی با اشاره به اینکه طرح اولیه‌این بورس از دو سال قبل در سازمان توسعه تجارت ایران پیشنهاد شد ، تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی بورس سرمایه‌گذاری ایران رفع موانع سرمایه‌گذاری و تسریع آن در کشور است.
روحانی با تاکید بر اینکه بورس سرمایه‌گذاری ایران دارای نمونه خارجی نیست ، کلیه خدمات موجود در وب سایت بورس را به صورت آن لاین (‪ (Online‬و رایگان با قابلیت به روز رسانی اطلاعات دانست.
وی بیان داشت: این سایت نقش هماهنگ‌کننده مراکز اقتصادی کشور در ارایه پروژه‌ها به سرمایه‌گذاران را به عهده دارد.
به گفته وی پروژه‌های طرح شده در این بورس از چهار منظر حوزه جغرافیایی، ظرفیت مالی ، نوع سرمایه‌گذاری و تفکیک صنعتی و سرویسهای اقتصادی معرفی می‌شوند تا سرمایه‌گذاران به سهولت بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.
روحانی که در سال ‪ ۱۹۸۸‬به عنوان کارآفرین نمونه انگلستان‌معرفی شده است، تاکید کرد: در صورتیکه سرمایه‌گذاران ، صاحبان ایده و پروژه‌های نوین ، کارآفرینان و طراحان کسب و کار از فرصت پیش آمده در بورس سرمایه‌گذاری استفاده کنند تا ‪ ۱۰‬سال دیگر می‌توانیم به کشوری مانند سوییس برسیم.
وی حامیان این طرح که توسط سازمان توسعه تجارت ایران پیاده شده است را سازمان سرمایه‌گذاری ایران، دبیرخانه جشنواره کارآفرینی شیخ بهایی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ، ایدرو، سازمان بورس اوراق بهادار و موسسه سرمایه‌گذاری مخاطره پذیر اعلام کرد.

  • ۸۵/۰۲/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">