ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خط تولید گوشی تلفن همراه و تبلت کودک و نوجوان فردا با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه آزاد اروند افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم همچنین قرار است که توافق‌نامه تولید داخلی ۵۰۰ هزار تبلت و گوشی کودک و نوجوان «آگات» امضا شود.

به گفته محمودی، مدیر این شرکت؛ پیش‌بینی می‌شود با آغاز به کار سالن تولید گوشی و تبلت ایرانی ۵۰۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شود. این محصولات با سیستم عامل بومی و امن شده تولید خواهند شد.

وی افزود: از ویژگی‌های این محصولات که برای رفع دغدغه والدین برای حضور فرزندانشان در فضای مجازی طراحی و تولید می‌شود می‌توان به امکان نظارت والدین و همچنین تامین انواع برنامک‌ها و محتواهای جذاب و مورد نیاز کودک و نوجوان بر روی آن اشاره کرد.

بر اساس اعلام، نیاز سالانه کاربران ایرانی در سال چیزی در حدود ۱۰ میلیون گوشی و تبلت است که تمرکز بر تولید با کیفیت داخلی در این زمینه می‌تواند بیش از صد هزار شغل ایجاد کند.

  • ۹۶/۰۸/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">