ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات گفت: تمامی کارهای اجرایی برای راه‌اندازی دفتر صدور گواهی الکترونیک وزارت ارتباطات انجام شده و برای افتتاح دفتر منتظر وزیر بازرگانی هستیم.

رضا تقی‌پور در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: کارهای لازم برای ایجاد دفتر صدور گواهی الکترونیک در وزارت ارتباطات انجام شده و تمامی اقدامات اجرایی نیز به اتمام رسیده است.

وی گفت: این دفتر در اصل مرکز میانی صدور گواهی الکترونیک خواهد بود و مرکز ریشه قبلاً در وزارت بازرگانی ایجاد شده است. این دفتر یک مرکز میانی صدور گواهی دیجیتال برای حوزه ارتباطات و فناوری ارتباطات است که در وزارتخانه تشکیل خواهد شد.

تقی‌پور تصریح کرد: برای افتتاح دفتر منتظر وزیر بازرگانی هستیم که به علت چند تعطیلی پیش آمده زمان افتتاح کمی جابه‌جا شده است.

وی ادامه داد: دو مرتبه با آقای غضنفری برای افتتاح دفتر قرار گذاشتیم که هماهنگ نشد و انشاء‌الله به زودی و به محض اینکه روزی تعیین و هماهنگ شود، مراسم افتتاح انجام خواهد شد.

به گزارش فارس، پیش از این تقی‌پور در مراسم افتتاح نمایشگاه الکامپ از ایجاد و افتتاح قریب‌الوقوع دفتر صدور گواهی الکترونیک برای حوزه ارتباطات و فناوری ارتباطات در وزارت ارتباطات خبر داده بود.

  • ۸۹/۰۹/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">