ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افتتاح پارک فناوری پردیس به تعویق افتاد

| سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۸۴، ۱۱:۱۱ ق.ظ | ۰ نظر

پارک فناوری پردیس اوایل پاییز سال جاری افتتاح خواهد شد.

یک مقام آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: یکی از دلایل تاخیر در افتتاح پارک فناوری پردیس عدم تامین بودجه موردنیاز جهت انجام این پروژه بوده است.

وی افزود: سرمای زودرس زمستان سال گذشته و همچنین عدم اجرای برخی از تعهدات پیمانکاراز دیگر دلایل تاخیر در افتتاح پارک فناوری پردیس است.

وی تصریح کرد: اوایل پاییز سال جاری ستاد مدیریتی در مجتمع مرکزی مستقر و 3 شرکت خصوصی نیز فعالیت خود را در پارک فناوری پردیس آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه فاز اول فناوری پردیس شامل 20 هکتار مساحت خواهد بود گفت: تا پایان فاز اول پارک فناوری پردیس بیش از 400 میلیارد ریال هزینه خواهد شد که بیش از 300 میلیارد ریال آن را بخش خصوصی و 120 میلیارد ریال را دولت سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

وی افزود: تا کنون بین 60 تا 70 میلیارد ریال از طرف بخش خصوصی و نزدیک به 30 میلیارد ریال از طرف دولت در پارک فناوری پردیس سرمایه‌گذاری شده است که مابقی آن تا پایان برنامه چهارم توسعه محقق خواهد شد.

این مقام آگاه با اشاره به تقسیم‌بندی گروه‌های فناوری پارک گفت: بخش الکترونیک، انفورماتیک، مکانیک و اتوماسیون و شیمی دبیر تکنولوژی گروه‌های حاضر در پارک فناوری پردیس هستند که به ترتیب به شرکت‌های متقاضی هر بخش 11 هکتار، 5/2 هکتار و حدود 1 هکتار مساحت اختصاص داده شده است.

  • ۸۴/۰۳/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">