ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افت فروش سیمکارت های دائمی همراه اول

| يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۸۹، ۱۰:۳۲ ق.ظ | ۰ نظر

به اعتقاد منابع بازاری، سیمکارت های دائمی همراه اول به ندرت مورد خریدوفروش قرار می گیرند.

"حمیدرضا پناهی" یکی از فروشندگان در گفت و گو با موبنا اظهار داشت: بهای بالای سیمکارت های دائمی و کاهش قدرت خرید مردم از دلایل اصلی است که بازار این نوع سمیکارت ها را بی رونق کرده است.

وی افزود: در حال حاضر مشتریان تمایلی به خرید این نوع سیمکارت ها ندارند و به خریدوفروش سیمکارت های اعتباری روی آورده اند.

در همین حال یکی دیگر از این فروشندگان گفت: آنتن دهی مناسب و هزینه ارزان خرید سیمکارت های اعتباری باعث شده تا مشتریان به خریدو فروش این نوع سیمکارت ها بپردازند.

"محمد رحمان پور" افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بازار سیمکارت های دائمی همراه اول در پی کاهش تقاضا روزهای کم رونق و سردی را سپری می کند که این شرایط تا پایان سال نیز پیش بینی می شود.

وی بهای انواع سیمکارت های دائمی همراه اول در بازار امروز (یکشنبه) تهران را به شرح زیر اعلام کرد:

در حال حاضر سیمکارت کارکرده کد "1" همراه اول که از قدیمی ترین کدهای این اپراتور به شمار می آید با متوسط بهای 600 هزار تومان به فروش می رسد.

البته شماره های رند و مرتب این کد با قیمت های بالاتر و تا سقف 900 هزار تومان نیز عرضه می شود.

سیمکارت های صفر همراه اول با کد های "2" ،"3" و "4" هم به ترتیب به بهای تقریبی 650، 580و 410 هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسند.

همچنین سیمکارت های صفر کدهای "5"،"6"،"7" و "8" نیز به ترتیب با حدود قیمت 390، 370 ، 350 و 310 هزار تومان فروخته می شوند.

سیمکارت های کارکرده کدهای "2"،"3"،"4"،"5"،"6،"7" و "8" نیز به ترتیب با حدود قیمت 390، 330، 270، 250، 240 ، 230 و 220 هزار تومان به فروش می رسند.

  • ۸۹/۰۵/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">