ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افزایش آمار متقاضیان سیم کارت دولتی

| دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۸۵، ۰۱:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

درحالی که در آخرین روز نام‌نویسی سیم‌کارت در بهمن‌ماه 85 آمار نام‌نویسی از سوی شرکت پست، دو میلیون و 482 هزار و 768 اعلام شده بود، مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد که در مجموع دو میلیون و 711 هزار سیم‌کارت تلفن همراه دولتی در دفاتر پستی کل کشور ثبت‌نام شده است.

وحید صدوقی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: دو میلیون و 711 هزار سیم کارت ثبت‌نامی آمار نهایی این دوره از ثبت‌نام است که شرکت ارتباطات سیار رسما آن را اعلام کرده است.

او افزود: از این تعداد دو میلیون و 78 هزار سیم‌کارت‌های اعتباری و 633 هزار سیم‌کارت دایمی است.

همچنین در تهران نیز 575 هزار سیم‌کارت تلفن همراه ثبت‌نام شد که از این تعداد 505 هزار سیم‌کارت اعتباری و 70 هزار آن نیز دایمی است.

صدوقی با اشاره به این که ثبت‌نام اینترنتی از طریق سایت شرکت ارتباطات سیار به نشانی www.mci.ir نیز ادامه دارد گفت: ثبت‌نام اینترنتی همچنان ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند از این طریق امور مربوط به ثبت‌نام سیم‌کارت اعم از دایمی و اعتباری را انجام دهند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در پاسخ به این پرسش که چرا آماری که شرکت پست در روز آخر ثبت‌نام اعلام کرد با آمار مذکور تفاوت دارد، گفت: شرکت پست با توجه به این که به روز آمار ثبت‌نام را اعلام می‌کرد، هنوز در برخی از استان‌ها آمار ثبت‌نام به روز نشده بود، از این رو این مساله پیش آمد که آمار نهایی ثبت‌نام سیم‌کارت با آمار روز آخری که شرکت پست اعلام کرد تفاوت داشته باشد، چراکه جمع‌آوری آمار نهایی به زمان بیشتری نیاز داشت.

به گزارش ایسنا شرکت پست در روز آخر ثبت‌نام اعلام کرده بود که با پایان یافتن مهلت نام‌نویسی سیم‌کارت تلفن ‌همراه دولتی که از 12 تا 30 بهمن‌ماه انجام شد، در مجموع دو میلیون و 482 هزار و 768، سیم‌کارت در دفاتر پستی کشور نام‌نویسی شد.

بنا بر اعلام مسوولان شرکت پست، از این تعداد یک میلیون و 863 هزار و 896 سیم‌کارت اعتباری و 618 هزار و 872 سیم‌کارت دایمی بوده است.

  • ۸۵/۱۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">