ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افزایش رومینگ ایرانسل

| يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۸۹، ۰۲:۳۷ ب.ظ | ۱ نظر

سه کشور اسپانیا، بحرین و ازبکستان به تعداد کشورهای طرف قرارداد رومینگ بین‌الملل اپراتور موبایل ایرانسل اضافه شد و به این ترتیب تعداد کشورهایی که سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل در آنها آنتن می دهد به 31 کشور و 44 اپراتور رسید.

با اضافه شدن 10 کشور به لیست کشورهای طرف قرارداد رومینگ سیم کارتهای دائمی این اپراتور نیز امکان استفاده از سرویس رومینگ بین‌الملل برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل در 188 اپراتور و 108 کشور جهان فراهم شده است.

از سوی دیگر و برای اولین بار در ایران، امکان استفاده از اینترنت روی تلفن همراه (GPRS) در 49 اپراتور و 36 کشور جهان برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل ممکن شد.

در حال حاضر امکان استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل در کشورهای عراق (2 اپراتور)، عربستان سعودی (3 اپراتور)، ترکیه (2 اپراتور)، امارات متحده عربی (2 اپراتور)، سوریه، قبرس، افغانستان (2 اپراتور)، بلژیک، آذربایجان (3 اپراتور)، یمن، سودان، قطر، مالزی، اوگاندا، تاجیکستان، فرانسه، قزاقستان (2 اپراتور)، کویت، عمان (2 اپراتور)، تایلند (2 اپراتور)، انگلستان (2 اپراتور)، نیجریه، ترکمنستان، آفریقای جنوبی، ارمنستان (2 اپراتور)، لیختن اشتاین، دانمارک، سوئیس، اسپانیا، بحرین و ازبکستان فراهم شده و مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل در هنگام سفر به این کشورها و تنها با شماره‌گیری کد دستوری #1*111* از خط خود، می‌توانند از خدمات رومینگ اعتباری ایرانسل استفاده کنند.

مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل برای استفاده از سرویس رومینگ بین‌الملل باید ثبت نام سیم‌کارت خود را تکمیل و مدارک خود را به ایرانسل ارسال کرده باشند و همچنین از داشتن اعتبار کافی در سیم‌کارت خود و یا به همراه داشتن کارت شارژ کافی اطمینان حاصل کنند.

این دسته از مشترکان می‌توانند علاوه بر خرید کارت شارژ، از سرویس‌های پیشرفته شارژ ایرانسل از جمله شارژ اینترنتی، شارژ الکترونیکی (e-charge) و شارژ خط به خط (p2p) در زمانی که در خارج از ایران هستند، استفاده کنند، ضمن آنکه مشترکان برای استفاده از دو روش آخر، یعنی شارژ الکترونیکی و خط به خط می‌توانند از نزدیکان خود در داخل ایران نیز کمک بگیرند.

  • ۸۹/۰۹/۱۴

نظرات  (۱)

سلام من در کشور کویت زنىگی میکنم چطور از ایرانسل استفاده کنم؟روش رومینگ را یادم دهید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">