ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افزایش موفقیت مکالمات تلفن همراه تا 100 درصد!

| يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۸۵، ۰۷:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

هر دو هفته یک بار ، جلسه‌‏ای در خصوص کیفیت شبکه تلفن همراه کشور در وزارت ارتباطات برگزار می‌‏شود.

دکتر صمد مومن بالله , معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات , در گفت و گو با خبرنگار ایلنا, با بیان این مطلب, افزود: با قاطعیت اعلام می‌‏کنیم که در آینده کوتاه شاهد افزایش کیفیت شبکه تلفن همراه خواهیم بود.

وی ، افزود: در حال حاضر با تلاش‌‏های صورت گرفته میزان قطعی‌‏های ناخواسته مکالمه تلفن همراه کاهش یافته است و در تلاش هستیم میزان درصد موفقیت مکالمات را تا پایان سال به صد درصد برسانیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات ، در خصوص عدم موفقیت اپراتورهای بخش خصوصی در زمینه ICT با بیان این که عمر این مساله کوتاه است و در آینده همگام با سیاست‌‏های کلی دولت و مجلس حضور در بخش خصوصی پررنگ‌‏تر خواهد شد, گفت: کمیته‌‏ای در وزارت ارتباطات برای پیشبرد اهداف اصل 44 قانون اساسی و فرامین مقام معظم رهبری تشکیل و جلساتی نیز در زمینه واگذاری سهام شرکت‌‏های وزارت ارتباطات به بخش خصوصی برگزار شده است.

دکتر مومن بالله ، خاطرنشان کرد: سهم خود را از خصوصی‌‏سازی به موقع در اختیار مردم قرار می‌‏دهیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات , افزود: بررسی‌‏های پیگیری شده کمیته شکل گرفته در وزارت برای اجرای اصل 44 قانون اساسی را در اختیار کمیسیون‌‏های عالی‌‏تر دولت قرار می‌‏دهیم.

  • ۸۵/۰۶/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">