ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت تکذیب شد

| يكشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۰، ۰۵:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درباره بحث تعرفه پیشنهادی مخابرات در رابطه با تغییر تلفن ثابت تاکید کرد: اعداد و رقم‌هایی که برخی رسانه‌ها به عنوان پیشنهاد مخابرات در رابطه با تعرفه مکالمات تلفن ثابت عنوان کردند کاملا اشتباه بوده و من این اخبار را تکذیب می‌کنم.

صابر فیضی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: در ارقام پیشنهادی ما عدد 250 ریال که عنوان شده وجود ندارد و نمی‌دانم منبع آگاه این اطلاعات اشتباه را از کجا آورده است؟

وی گفت: بحث قیمت و درواقع پیشنهاداتمان را به شورای رقابت ارایه دادیم که در حال بحث و بررسی است؛ اطلاعات ما در اختیار شورای رقابت قرار گرفته است.

او تصریح کرد:‌ شورای رقابت فرمولی در این زمینه تصویب کرده بود که پیش زمینه این فرمول پارامترهایی داشت که ما نیز اطلاعات و ارقام مورد نیاز و پیشنهادات خود را در این زمینه در اختیار شورای رقابت قرار دادیم و بسته پیشنهادی مخابرات به شورای رقابت ارسال شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در پایان اظهار کرد: بحث حذف کد داخل استان و این موضوع در وزارت ارتباطات و فن‌آ‌وری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در حال بررسی است.

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته خبری مبنی بر افزایش 10 برابری تعرفه‌ها منتشر شد که بر اساس آن « شرکت مخابرات ایران در بسته پیشنهادی جدید خود که هم‌اکنون در دستور کاری کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار دارد، علاوه بر محاسبه مکالمات به دقیقه، نرخ هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت شهری را حدود 250 ریال پیشنهاد داده است که افزایش حداقل 10 برابری را نسبت به تعرفه‌های فعلی نشان می‌دهد؛ از سوی دیگر، تعرفه پیشنهادی شرکت مخابرات ایران درخصوص تعرفه یکسان مکالمات بین شهری و استانی رقم 400 ریال به ازای هر دقیقه است.

  • ۹۰/۰۶/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">