ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جمعی از فعالان بخش ‪ ICT‬معترض به حکم ابطال انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان ، در نامه‌ای اعلام کردند که دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک کشور در اعلام نتیجه قطعی انتخابات در زمان مقرر کوتاهی کرده است.

رونوشتی از این نامه که به امضای ‪ ۱۲۱‬نفر از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان رسیده است روز چهارشنبه در اختیار ایرنا اصفهان قرار گرفت.

در این نامه خطاب به دبیر شورای عالی انفورماتیک کشور، آمده است:" با توجه به ماده ‪ ۱۷‬بخش ‪ ۱۴‬دستورالعمل تشکیل مجمع عمومی استانها و برگزاری انتخابات مصوب هیات وزیران که تصریح می‌نماید دبیرخانه شورا حداکثر دو هفته پس از برگزاری انتخابات موظف به اعلام رسمیت شروع به کار هیات مدیره منتخب است ، ابطال انتخابات پس از گذشت ‪ ۶۵‬روز از برگزاری آن فاقد وجاهت قانونی است".

امضاکنندگان این نامه تاکید کرده‌اند:" آیا در طول مدت بیش از دو ماه که از انتخابات استان اصفهان می‌گذرد ، فرصتی برای تعیین تکلیف این انتخابات وجود نداشت؟ به راستی چه کسی پاسخگوی تضییع حق صنف رایانه‌ای استان اصفهان خواهد بود؟

در ادامه نامه آمده است:" آیا اشتباهات موجود در برگزاری مجمع عمومی و عملکردسازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اصفهان را باید برای جلب نظر افرادی که حیات فعالیتهای صنفی در بخش انفورماتیک کشور و استان اصفهان را به خطر انداخته‌اند و به‌توصیه کسانی که به اندازه کافی از پولهاو رانتهای اطلاعاتی تکفا استفاده نموده‌اند ، با اشتباه دیگری از سوی شورای عالی انفورماتیک کشور مبنی بر ابطال انتخابات اصفهان جبران کرد؟

معترضان به ابطال انتخابات اصفهان تصریح کردند:" آیا سزاوار است استان اصفهان که به گزارش آخرین خبرنامه شورای عالی انفورماتیک جایگاه دوم را در کشور دارا است و پیشرو در فعالیتهای انفورماتیکی کشور است به دلیل سوء مدیریتها در بخش دولتی و حتی صنفی‌اش که امروز داعیه عروسک گردانی نیز یافته‌اند در نمودارهای فعالیتهای ‪ ICT‬کشور تنزل نماید؟

این افراد یادآور شدند:آیا می‌توان‌استان اصفهان را ازحق داشتن نماینده‌ای در شورای مرکزی کشوری تا سه سال آینده محروم کرد؟

امضاکنندگان این نامه از شورای عالی انفورماتیک کشور در خواست کرده‌اند در جهت جلوگیری از تضییع حقوق بخش رایانه‌ای استان اصفهان در مجمع عمومی کشور و شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور با در نظر گرفتن یکی از روشهای مطرح شده در نامه، امکان حضور نماینده استان اصفهان را در شورای مرکزی فراهم سازد.

روشهای مطرح شده در این نامه شامل تایید نتایج انتخابات با توجه به ماده ‪ ۱۷‬دستورالعمل و احترام به رای و مصوبات مجمع عمومی موسس یابه تعویق افتادن زمان برگزاری انتخابات شورای مرکزی تا بعد از برگزاری انتخابات مجدد در استان اصفهان است.

روش سوم مطرح شده در این نامه ، پذیرفتن انتخابات شورای مرکزی به نحوی که امکان حضور نماینده استان اصفهان به عنوان عضو رسمی و صاحب رای در شورای مرکزی پس از برگزاری انتخابات این شورا فراهم گردد.

این نامه به شماره ‪ ۵۶۴۱۸‬مورخ اول تیرماه سال جاری در دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک کشور به ثبت رسید.

  • ۸۴/۰۴/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">