ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

الکامپ 91 به مجمع تشکل‌‌ها واگذار شد

| دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

در حالی که مذاکرات سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی بر سر اجرای نمایشگاه الکامپ سال 1391 همچنان ادامه داشت، شنیده ها حاکی است که اجرای این نمایشگاه به مجمع تشکل های فناوری اطلاعات سپرده شده است.

فناوران- در شرایطی که به نظر می رسید مذاکرات سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی برای اجرای نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی سال 1391 (الکامپ هجدهم) در مسیر مناسبی دنبال می شود. شنیده های خبرنگار فناوران حاکی است که مجوز برگزاری این نمایشگاه به نام مسعود شنتیایی به نمایندگی از مجمع تشکل های فناوری اطلاعات صادر شده است. در حالی اجرای الکامپ هجدهم به یک تشکل صنفی داده شده که سال گذشته اجرای نمایشگاه به شرکت آوین افزار سپرده و گفته شد که یک شرکت خصوصی متخصص در امر برگزاری نمایشگاه باید مجری الکامپ باشد. شنیده شده که مسایل مالی یکی از دلایل پس گرفتن الکامپ از آوین افزار بوده است.سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان بزرگ ترین نهاد صنفی فناوری اطلاعات کشور، الکامپ شانزدهم را در سال 1389 برگزار کرد و گفته می شد امسال نیز نمایشگاه به این سازمان صنفی واگذار خواهد شد.

  • ۹۱/۰۵/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">